Skocz do zawartości

e30 2,7 ETA filtr stożkowy jaki i czy jest sens zakładać


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
I tak jak w temacię proszę o rady ogólnie interesuje mnie też cena takiego stożka mniej więcej jakiej marki i jaki sposób eksploatowania czyli czyszczenie konserwacja.Posiadam instalację gazową "parownik" czy nie będzie problemów gdy wymienię filtr na stożkowy.
Opublikowano
Chcesz mieć w Ecie więcej mocy, to załóż jej głowicę i kolektor dolotowy z M20 B25.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

Jest w planach głowica,kolektor i szpera

ale stożek mogę mieć od zaraz więc czekam na radę kogoś kto już przerabiał ten temat.

Opublikowano

Jak chcesz mieć krótko to "stożek" do gazu się nie nadaje. Na marginesie parownik jest stosowany w 1,2,3 i 4 generacji.

Filtr typu stożkowego jest sens stosować po odpowiednich zabiegach w wielozaworowych wysilonych silnikach a eta do takich nie należy.

Innymi słowy stożek do ety pasuje jak wół do karety.

Opublikowano
Jak chcesz mieć krótko to "stożek" do gazu się nie nadaje. Na marginesie parownik jest stosowany w 1,2,3 i 4 generacji.

Filtr typu stożkowego jest sens stosować po odpowiednich zabiegach w wielozaworowych wysilonych silnikach a eta do takich nie należy.

Innymi słowy stożek do ety pasuje jak wół do karety.

 

nie do konca, jak wiadomo eta ma ograniczony doplyw powietrza - po to zaklada sie kolektor z przepustnica od 325i.Wiec kazdy zabieg dajacy wiecej powietrza dla tego silnika daje rezultaty.

 

jednak - masz szambo! wiec zapomnij o stozku

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Opublikowano

Co z tego że dasz filtr o zmniejszonych oporach przepływu skoro wąskim gardłem pozostanie -jak trafnie zauważyłeś- kolektor i do tego kanały dolotowe i zawory? Równie dobrze można by wcale filtra nie zakładać a mocy to nie doda. Stożek jest do silników sportowych o wielu zaworach na cylinder i dużym zapotrzebowaniu na powietrze a w parze z założeniem takiego filtra idą też inne modyfikacje.

A jeśli jeszcze kolega chce jeździć na gazie to chyba nie o moc tu chodzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.