Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , jakiś czas temu mam w moim BMW 530D 2008 rok stały błąd zapchanego filtra cząstek stałych - 452A System filtra cząstek stałych

( od nowości filtr dpf - ale wypalałem , nie było problemu , ciśnienia wsteczne w normie)

Ostatnio pojawił się dodatkowo błąd - 4252 świeca żarowa cylindra 5 , sterowanie

Czy ma to wpływ na wypalanie dpf i czy można z tym jeździć ????

Dodatkowo zaobserwowałem dziwnym trafem nieszczelność wyciek oleju delikatny z okolicach rozrusznika i kolektora ssącego na wysokości świec żarowych , nie wiem czy ma to związek z tą świecą żarową i błędem

Dziękuję za pomoc

POZDRAWIAM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Błąd 452A pojawia się, gdy filtr cząstek stałych przekroczy większość maksymalnego przebiegu i służy jako informacja / prośba o właściwą wymianę filtra w warsztacie BMW.

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60-530d-lim/wiring-functional-info/power-train/digital-diesel-electronics2/particulate-filter-system/Xc0j6eQ

Nie musisz zwracać uwagi na ten błąd. Jeśli nie chcesz aby ci się powtarzał musisz za pomocą , np. aplikacji BTool zarejestrować wymianę starego filtra na nowy.

Taki komunikat pokazuję się między 200kkm a 250kkm.

Opublikowano
Dodatkowo zaobserwowałem dziwnym trafem nieszczelność wyciek oleju delikatny z okolicach rozrusznika i kolektora ssącego

jeśli masz klapki w kolektorze to olej puszczają uszczelki (oringi) które są na ośkach od klapek

852c2d3fdc685c61m.png
Opublikowano
Witam , czy jak będę wymienial te świece to odrazu wywalić te klapki czy uszczelnić te klapki ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.