Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Zimą tego roku kupiłem i wymieniłem elektrozawór nagrzewnicy na uzywany w moim bmw e61, ponieważ gorące powietrze w kabinie dmuchało tylko na szybę przy włączonym ogrzewaniu. Teraz jak zrobiło się ciepło pojawił się problem bo gdy jest auto nagrzane i włączę klimatyzację to klima nie chce odrazu wystartować, ale gdy zacznę kombinować z temperatura nawiewu to zaczyna działać i potem działa. Czy ktoś mi może fachowej odpowiedzi udzielić?

Czy ten wcześniej wspomniany elektrozawór nagrzewnicy ma cos wspólnego z klimatyzacja?

Nie chce ponownie narażac się na koszty a w nim szukam winy

P. S auto przed sezonem było kontrolnie na serwisie klimy i wszystko było w porządku do czasu gdy na dworze temperatura wskoczyła powyżej 25 stopni

Opublikowano
Cześć. Zawór nagrzewnicy może mieć wpływ, jak się nie zamyka. U mnie takie cuda się działy, że raz wszystko działało, a po przejechaniu 600 - 800 km w trasie przestawał działać nadmuch i dmuchało tylko na szybę. Gdzie ja nie szukałem problemu za długo pisać. Po wymianie akumulatora i zarejestrowaniu go w kompie wszystko jest ok. Ciekawostką jest, że robiłem eksperyment. Do starego aku. (AGM podobno bezobsługowy) dolałem elektrolitu, rozładowałem i naładowałem 2 razy podpiąłem kablami do auta i kręci jak szalony. Teraz się zastanawiam czy trzeba było wymieniać. Te cuda z nagrzewnicą mogły być skutkiem za wysokiego( nawet 15,8 volt) napięcia ładowania. Co jest u ciebie nie wiem, ale sprawdzić napięcie ładowania gdy coś się dzieje z nagrzewnicą warto.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.