Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,


Pojawiła się taka propozycja, co myślicie warto? Cena niezbyt wygórowana jak za R4? Wyposażenie godne rocznik ok, co myślicie?


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e92-2-0i-170ps-m-sport-pakiet-logic7-mega-opcja-ideal-bezwypadkowy-ID6D9rGD.html

VIN: WBAWA71070J022681


Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki n43 to dramat. Poczytaj na ich temat. Jeszcze przesiąść się z m54b30 to naprawdę moim zdaniem duży krok do tyłu wolałbym pozostać przy e46... To tylko moje zdanie, ale oparte na faktach sąsiad kupił taka i worek pieniędzy w nią włożył, a sam egzemplarz że świetna historia która niestety temu silnikowi i tak nie pomogła.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jakość naprawy lakierniczej lewy przód nie jest dobra.

Wersję silnikową pominę, bo kolega wyżej już o tym wspomniał.

Felg nie będę komentował...


Zdekodowany VIN: WBAWA71070J022681

Prod. Date 2009-07-08

Type 320i

Series E92 (3 Series)

Body Type Coupé

Steering Left Hand Drive

Engine N43

Displacement 2

Power 125kw / 170hp

Drive HECK

Transmission Automatic

Colour Titan-silber (354)

Upholstery Leather "Dakota"/schwarz (LCSW)


Editions and packages

S7RS Package Comfort

S337 M Sports package

S704 M Sports suspension

S710 M leather steering wheel

S715 M Aerodynamics package


Comfort and interior equipment

S415 Sun-blind, rear

S459 Seat adjustment, electric, with memory

S441 Smoker package

S4AE Armrest front, retractable

S493 Storage compartment package

S403 Glass roof, electrical

S423 Floor mats velours

S4MG Int. mouldings aluminium glacier-silver

S494 Seat heating driver/passenger

S431 Interior mirror with automatic-dip

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S428 Warning triangle and first aid kit

S464 Ski bag

S481 Sports seat


Multimedia

S6AA BMW TeleServices

S677 HiFi system Professional DSP

S612 BMW Assist

S609 Navigation system Professional

S698 Area-Code 2 for DVD

S620 Voice control

S654 DAB tuner

S615 Extended BMW Online Information

S672 CD changer for 6 CDs

S616 BMW Online

S6AB Control, Teleservices

S6FL USB/audio interface

S614 Internet preparation

S7SP Navi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth

S633 Preparation, mobile phone, Business

S601 TV function


Driver assistance and lightning

S540 Cruise control

S522 Xenon Light

S5AC High-beam assistant

S524 Adaptive Headlights

S548 Kilometre speedo

S508 Park Distance Control (PDC)

S534 Automatic air conditioning

S502 Headlight cleaning system

S521 Rain sensor

S563 Light package


Wheels and drive

S230 Extra package, EU-speciifc

S217 Active steering

S205 Automatic transmission

S2MF BMW alloy wheel, M spider spoke 193


Environment and safety

S851 Language version German

S322 Comfort access

S879 On-board literature, German

S302 Alarm system

S8SP Control unit COP

S801 National version Germany

S863 Dealer List Europe

S319 Integrated universal remote control

S320 Deleted, model lettering

S8SC Telematics access request,country-spec.


Individual equipment

S775 Headlining anthracite

S760 High gloss shadow line


Other equipment

S9AA Outer skin protection

S161 Exhaust emissions standards EU5

S1CD Brake Energy Regeneration

S1CB CO2 equipment

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki n43 to dramat. Poczytaj na ich temat. Jeszcze przesiąść się z m54b30 to naprawdę moim zdaniem duży krok do tyłu wolałbym pozostać przy e46... To tylko moje zdanie, ale oparte na faktach sąsiad kupił taka i worek pieniędzy w nią włożył, a sam egzemplarz że świetna historia która niestety temu silnikowi i tak nie pomogła.

 

Nie zamieniam tylko potrzebuje drugie auto a to mi się po prostu podoba no i ma fajne wyposażenie. A jeżeli chodzi o silnik to poza wtryskami i rozrządem chyba nie ma tragediii :think:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zapewne moje oko nie jest aż tak wprawione :roll: ale ja nie zauważyłem żadnej naprawy lakierniczej...

Narysuję:

vuNW9uM.jpg

 

Silniki n43 to dramat. Poczytaj na ich temat.
A jeżeli chodzi o silnik to poza wtryskami i rozrządem chyba nie ma tragediii :think:

To początek listy... - i juz nawet ten początek swoje kosztuje :cry2:

W modelu E9x silnik N43 wiedzie prym jeżeli chodzi o atrakcje... :|

Mnie zabijają nieprzystające do marki słabe osiągi, złe sprawowanie w mieście i przy ostrym traktowaniu oraz wiecznie "znikający" olej. :mad2:


PS.

N45 w 320Si - nie liczę, bo to raczej rzadki temat, a Ci co go mają wiedzą i godzą się na pewne GRUBE "problemiki"... :oops:

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.