Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, dziś coś mnie tknęło żeby zajrzeć pod maskę i zauważyłem mokre przewody w okolicach bagnetu, pod przepustnicą.

najlepiej zerknąć na foto:


n47d20a

265 tys

143km

błędy jakie mam to:

009C4D - IHKR Silnik przepustnicy rozdziału powietrza


silnik.png

IMG-5752.jpg

IMG-5753.jpg


dziś po sprawdzeniu obudowy przepustnicy, okazuje się że jest ona trochę zapocona, i ta zawleczka/zabezpieczenie jest dość luźne.

IMG-5763.jpg

IMG-5762.jpg

na ostatnim zdjęciu jest już trochę wyczyszczana jakby co:

IMG-5763.jpg


co radzicie zrobić z tym ? wymiana czy może uszczelnienie jakoś poprawić ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja tam widzę że nad tymi zaolejonymi peszlami z przewodami cieknie olej z pod pokrywy filtra oleju . Rura powietrza to zdjąć i wymienić ten oring ( taki zielony ) .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rozbierz wszystko i zobacz co cieknie. Nie wygląda to, że to z tej rury. Niestety to połączenie nie jest na opaskę i jest do bani:(
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Na moje oko to leci spod obudowy filtra oleju. Miałem to samo, ciekło aż po samą miskę olejową i była cała zapocona. Dwa tygodnie temu wymieniłem uszczelkę obudowy wraz z 4 o-ringami, panowie mi wymyli silnik i od tamtej pory cisza i spokój. Też mam olej w dolocie, przy przepustnicy. W dieslach to normalne, zwłaszcza w tych starszych. U mnie prawdopodobnie odma do wymiany, czyli cała pokrywa zaworów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.