Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Rozpoczynam nowy post z wibracjami na aucie dlatego że nigdzie nikt nie napisał rozwiązania problemu.

Tak jak w temacie mam problem z wibracją/drganiem/szarpaniem ciężko to sprecyzować, problem występuje przy równomiernej spokojnej jeździe zaczynając już od ok 60km/h ( jest to bardzo delikatne ) ale najbardziej jest to wyczuwalne przy prędkośći między 90-130KM/H. Powyżej prędkości 130 wibracje zaczynają odpuszczać. Koła mam proste sprawdzane laserowo. Nowe opony wyważane już chyba z 5 razy z testem drogowym, Wczoraj nawet przód wyważony dynamicznie na aucie ( wulkanizator twierdzi że koło kręci się idealnie )

W aucie wymieniona od początku problemu :

- Zawieszenie przód ( wahacze, drążki i końcówki , końcówki stabilizatora )

- Nowe tarcze i klocki

- Zdjęta maglownica ( miała iść do regeneracji ale po dokręceniu śrubki luzy ustały )

- Podpora wału

- Tylne amorki

- Piasta przód prawa

- Nowe poduszki silnika.


W zeszłym roku miałem wymieniany konwerter na regenerowany bo skrzynia nie zmieniała płynnie biegów i falowały obroty. Od jakiś 4 miesięcy skrzynia znów szarpie przy zmianie biegów. Czy te wibracje mogą iść od skrzyni ? Miał już ktoś problem z takimi wibracjami ?

Opublikowano
Mam tak samo, u mnie to wyszło po zmianie kół z 16' na 18' cali. Przy 16' tego nie miałem. Zmienię jutro i sprawdzę czy ustało. Koła 18' (niby) proste
Opublikowano
U mnie drgania powodują letnie opony (nowe) goodyear efficientgrip performance, na zimie jest ok , największe drgania występują w przedziale prędkości 90-110 , miałem już takie akcje na innym aucie z Dunlop sport bluresponse ( dwa komplety ), lekkie drgania ponoć może też powodować koło pasowe u mnie zaczyna już trochę hałasować :D facet w dużym serwisie opon powiedział mi,że mają sporo klientów z beemkami, którzy mają problem z biciem przy tych prędkościach, niektórzy wymieniali felgi i opony na nowe i problem dalej występował :D
Opublikowano
Ja tez byłem w dużej firmie wulkanizacyjne. Gościu powiedział mi to samo ze na reklamacje opon wracają głównie BMW i czasami Audi. Ja na 18 tez miałem bicie ale trochę inny przedział prędkości. A na 19 tak jak pisałem felgi proste l, opony wyważanie po kilka razy z testem drogowym i nic. Wiec zaczynam obstawiać ze to nie problem kół :/
Opublikowano
U mnie te wibracje też występują w większym zakresie 80-120 ,ale najbardziej wyczuwalne są właśnie między 90 a 110 , jeśli chodzi o konwerter to też może dawać takie objawy
Opublikowano

Ja już czuje te wibracje od 60 ale nie są jakoś bardzo odczuwalne. Jeśli były by to koła waliło by tylko 90-130 tak słyszałem.

W czerwcu zeszłego roku wymieniałem konwerter a po jakiś dwóch miesiącach zaczęły się wibracje. Może właśnie tu jest jego wina. A dodam ze ostatnio skrzynia mi coraz gorzej zmienia biegi ( szarpie )

Opublikowano
Nie. Wymieniłem tylko konwerter i pompę oleju tak mi zaleciła osoba co to robiła. Jeszcze jak odpalam auto to są dziwne dzięki właśnie po wymianie konwertera. Tylko nie wiem jak Ci to pokazać.
Opublikowano
No to grubo , więc możliwe, że coś Ci spier.... musisz poszukać na forum kogoś polecanego w swoich okolicach i jechać na sprawdzenie
Opublikowano
Zmieniłem koło tylne lewe na zimówkę, nic nie telepie. Koło na wyważarkę, proste, wyważone idealnie. Czyli to opona robi taki problem. Leci do reklamacji.
Opublikowano

Polecam wyważać na Hunterze, wyjdzie wszystko.

No i dokręcać po zmianie kół po 80-100 km oraz czyścić piasty przed założeniem koła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.