Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Mam problem ze sterowaniem valvetronikiem w silniku 2.0 n46 ,diagnoza istą wkazuje na awarię silnlika walvetronic ,ale po wymontowaniu usterka silnika nie jest już taka oczywista.

Czy ktoś może wie jaki pobór prądu może mieć taki silnik , mój na stole probierczym ma 20 Amer bez obciążenia przy próbie zmniejszenia podanego amperażu do 2 amper nawet nie drgnie.

Patrząc na przekrój kabli i bezpiecznik widać ,że prąd zasilania jest na pewno spory ale żeby aż 20 amer. Może ktoś ma taki silnik i jest w stanie podać mi jaki jest u niego pobór.

Opublikowano
Silnik według producenta ma 355W z tego co pamiętam, więc prąd może dochodzić nawet do 30A. W ten sposób nic nie ustalisz. Jakie objawy ma samochód, jakie błędy wyrzuca? Te silniczki mają problem z olejem dostającym się do środka przez uszczelniacz na wałku i razem z pyłem ze szczotek robi się w środku czarna galareta, która powoduje zwarcia, które nie muszą występować cały czas, zwłaszcza kiedy usterka się zaczyna pojawiać. Zasilając go na stole prąd może być w normie i nie będzie wykazywał usterki, a podczas pracy silnika, algorytm diagnostyczny, przewidziany dla niego, już da radę wychwycić usterkę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.