Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

posiadam od dwóch lat E87 z silnikiem n43b20a o mocy 170 KM.

W aucie zrobiłem rozrząd, wtryski świece cewki i kilka innych pierdół.

Auto jak dla mnie jest trochę mulne. Zastanawiam się czy by nie wymienić na 130i z silnikiem n52b30a - 265 KM (jeśli się pomyliłem w oznaczeniu poprawcie mnie), lecz słyszałem, że w niektórych egzemplarzach występuje problem z poborem oleju oraz głowicą. Jak jest naprawdę ?

Mam na oku jedyneczkę z właśnie z tym silnikiem - 2005 rok.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
....ale nie ma problemu z rozrzadem, wtryskami, swiecami, cewkami i innymi pierdolami.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Miałem 2 auta z n52b30a i nie miałem z nimi problemu. jedno przebieg 50k km a drugie 100k km.

Olej co 10k/rok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.