Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siema taka sprawa BMW E90 2.0D 163km Turbo po kompletnej regeneracji jakiś miesiąc po samochód wszedł w tryb awaryjny a odczytany błąd to „Nastawnik doładowania ciśnienia” po skasowaniu było wszystko dobrze. Problem się powtarza średnio co miesiąc. Jest możliwość zrobienie tego z poziomu kompa czy będzie trzeba wyciągać turbo ?
Opublikowano

źle ci wyregulowali nastawnik, proste...


poczytaj tematu ostatnie z E90 a trafisz na taki w którym opisywałem jak ustawić nastawnik...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.