Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Udało się uporać ze wszystkimi błędami.

Auto też na zimnym już nie telepie a korekcje wtrysków mają zbliżone do -1 / 1 - ciepły i zimny - idealnie nie jest, ale już się nie czepiam.

Tak wysoką korekcją na zimnym podobno spowodowane były zużyte świece (a wszystkie wtryski były sprawdzane na stole i przeszły testy) - mogła nawet uciekać nimi kompresja (nie dokręcone?) Takie info dostałem od warsztatu.

Przy okazji zmieniłem sterownik świec żarowych.

Po zmianie na denso DG-613 faktycznie było lepiej ale pojawił się błąd:

004949 DDE, System świec żarowych, konfiguracja.

Były one dobierane po numerze OE i faktycznie wg. denso pasują jako zamiennik ale nie polecam ich..

Szukając czym one się różnią od wszystkich pozostałych zamienników znalazłem, że jako jedyne nie mają "konstrukcja zdolna do nagrzewania wtórnego" - a bez tego DPF może "ciężej" się wypalać.

Zmieniłem je na BOSCH i błąd od razu zniknął.


Błędy z DPF i czujnikiem też już się nie pojawiają, była wymieniona jakaś uszczelka + "ustabilizowany" intercooler - od tego momentu nie pojawiły się błędy.


Dławienie się przy jałowych i zacinka gazu na zimnym została.

Udało mi się sprawdzić EGR komputerem i zauważyłem, że ma zamułę.

https://www.youtube.com/watch?v=NNDRpEz-oCw&feature=youtu.be



Ograniczyłem EGR, u mnie jest EURO5 więc wartości jakie miałem do ograniczenia to min: 0 a max 1 - ustawiłem 0,7 i powyższe objawy zniknęły.


Dzięki za wszelkie odpowiedzi :)

Pozdrawiam


EDIT: EGR po jakimś czasie zaczął znowu się przycinać ale kupiłem używkę w dobrym stanie i od 1,5 miesiące jest dobrze :).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.