Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć miesiąc temu kupiłem BMW E90 2.0 w benzynie z 2008 rocznika który ma rzekomo 110 tysięcy przebiegu, jednak po 3 dniach samochód zaczął się dławić na zimnym silniku i palił mi się Check engine, oddałem go na gwarancje ponieważ kupiłem go z autohandlu i miałem taką możliwość. Samochód po około miesiąca ciągłych napraw gdzie wymienili mi świecę, zawór od głowicy a na samym końcu wymienili mi wtryski na niby "nowe" znów zapalił mi się check engine tylko z tą różnicą, że teraz samochód działa bez zarzutów, nie dławi się na zimnym silniku i nie ma żadnych bolączek, jaka może być przyczyna Check engingu w tej sytuacji?
Opublikowano
Dopiero w poniedziałek będę miał taką możliwość, chciałbym wiedzieć co ludzie o tym myślą, albo czy ktoś miał podobną sytuacje
Opublikowano
Jeśli wtryski lały to mogły przy okazji załatwić katalizatory(popularne błędy:29f4; 29f5) Ale bez komputera można se pogdybać ,dowiesz się w poniedziełek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.