Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, mam pytanie do kolegów którzy mają w swoich autach aktywne zawieszenie , czy w trybie komfort np dojeżdżając do świateł naciskając mocno hamulec żeby zahamować samochód buja chwile przodem tak jakby miał uszkodzone amortyzatory ? Czy to normalne w trybie komfort czy już raczej to moje amortyzatory the end ? ( pytałem w dziale seri 6 ale ten dział nie żyje :shock: )

Jeśli chodzi Ci o taki uklęk to nie mam tego objawu ale pare aut wcześniej miałem C5 X7 z hydro i tam było to bardzo wyczuwalne, dlatego może tu nie czuje. Tak czy inaczej, nie powinno być takiego nurkowania.

Ciśnienie w oponach?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciśnienie tak jak producent zaleca 2.6 opona profil 245,30/20 RF to nawet jakby było mniej ciężko było by tą oponę ugiąć :P

Mam 110 przebiegu i Mam wrażenie ze samochód jest podatny na podmuchy boczne wiatru jak lecę powyżej 100. A jeszcze cczy ktoś badał stan amortyztorow vdc na stacji diagnostycznej czy to będzie miarodajne czy nie ? Bo chyba podjade na jakaś stacje sprawdzić.

Stacje to... można pozamykać.

Malo gdzie sprawdzaja cisnienie w ogumieniu przed testem amortyzatorów, pomijajac wielkosc felgi do wyniku sprawnosci.


F10 nie jest odporna na boczne podmuchy wiatru. Jest gorzej niz w e60.

Opublikowano (edytowane)

Mam edc / 18tki felgi,


116 przebieg.


sporo bujam na komfort+ i nic nie buja, przy dojezdzaniu do świateł też nic.


na komfort to juz bardzo stabilnie i na zakrętach lepiej niz na +


ale to co piszesz... coś nie tak.

Edytowane przez papadziordzio
Opublikowano

Ciekawe to co piszesz....


Nigdy nic nie wymienialem w zawieszeniu.


Kolega mial od nowosci auto a ja po nim

Od 70 tys.


Tu w takim przebiegu nie ma

Prawa cos sie juz uszkodzic.....



Ciekawe jaka historia Twojego auta/


Ja swoim jezdze po dziurawej drodze i wciaz zero uszkodzen na zawieszeniu.

Opublikowano

A to tak. 20 przy edc.... może faktycznie całe zawieszenie dostało w kość....


U mnie 18 zima i tez alu 18 lato.


Conti najbardziej miekkie jakie z najwyzszych modeli znalazlem....

U mnie tylko wazny komfort, no i bez run flat.


A na 18 zle nie wygada.... 17 to kartofle:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja sprawdze w ciągu dnia u siebie. A jak auto zachowuje się w innych trybach ? Zerknąłem teraz na schemat zawieszenia i wychodzi mi że prawdopodobnie seria 6 może miec inne zawieszenie niz f10. A juz napewno inne amory przednie ma f10 i f11 co mnie bardzo zdziwiło :shock: Polecam zebys podjechał do serwisu na diagnoze to nie powinno duzo kosztować , może jakieś błędy w sterowniku tego zawieszenia sie pojawia ?!
Opublikowano
Ja sprawdze w ciągu dnia u siebie. A jak auto zachowuje się w innych trybach ? Zerknąłem teraz na schemat zawieszenia i wychodzi mi że prawdopodobnie seria 6 może miec inne zawieszenie niz f10. A juz napewno inne amory przednie ma f10 i f11 co mnie bardzo zdziwiło :shock: Polecam zebys podjechał do serwisu na diagnoze to nie powinno duzo kosztować , może jakieś błędy w sterowniku tego zawieszenia sie pojawia ?!

 

Błędów brak, mam ista i launcha. Zawieszenie to samo wahacze łączniki drązki. Tylko amortyzator troch inaczej wygląda 5 ale prawdopodobnie charakterystyka działania to samo co w 6.

 

Kolego trafiłem na Twój post, mam F10 550i LCI przebieg 140 tys km i takie rzeczy jak opisujesz nie mają miejsca . Przed chwilą z ciekawości poszedłem sprawdzić ten przód, włączyłem komfort + i próbowałem ugiąć przód . Nie ma takiej możliwości, może z 1 cm a wagę mam słuszną - 94 kg. Przy Sport + to już w ogóle ani drgnął. Sztywny jak wóz drabiniasty. Przy hamowaniu na światłach nie ma takich objawów jak u Ciebie. Myślę, że ewidentnie coś jest nie tak .


pzd

piotr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przy normalnym hamowaniu nie buja ale jak dojeżdżam na małej prędkości np do świateł i przyhamuje takimi krótkimi strzałami w hamulec to wtedy dość mocno przysiada. Przebieg 120tkm.

Kilka dni temu byłem na przeglądzie i amo z przodu na komforcie mają po 90% a tył 90 lewy i 75 prawy. Ciekawe czy te 75% prawego spowodowane jest zużyciem amortyzatora czy słabą jakością poduszki. Mam założoną jakąś podróbę, która po roku puszcza. Muszę zamówić ori i sprawdzić jeszcze raz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.