Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam.

Jak wiadomo , te silniki , a dokładniej ich osprzęt charakteryzuje się tym, że jeżeli ulegnie awarii może doprowadzić do pożaru auta. Chodzi tu oczywiście o zawór EGR i chłodniczke spalin.

Posiadając aplikacje BToll można w czasie jazdy dokonywać odczytu niektórych parametrów a dokładnie chodzi mi o , temperaturę za chłodniczką spalin.

Tyle co mi wiadomo, to właśnie kolektor ssący ulega zapłonowi , a dokładniej zbierający się w nim osad i płyn chłodniczy , który wydostaje się z nieszczelnej chlodniczki spalin .

Jestem ciekawy czy analizując/sprawdzając temperaturę na tym właśnie czujniku , będziemy mogli uniknąć zbliżającej się awarii jaką jest pożar auta.

Podobno temperatury przy niesprawnym osprzęcie dochodzą do 820°C, a chłodniczką jest przygotowana na temperaturę max 700°C. Może ten duży wzrost temperatury rozszczelnia /uszkadza chlodniczkę ?


Chciałbym was prosić abyście na podstawie swoich obserwacji wpisywali Max. wartości temperatury na czujniku za chłodniczką spalin.....




Max.......150C°




Pozdrawiam... :cool2:

  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.