Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,


Chwilę po wymianie na nowy EGR wraz z chłodniczką w ASO - auto straciło moc i zaczęło kopcić. Brak błędów na liczniku/iDrive. Coś dzwoniło po odpaleniu pod autem przez chwilę. Ponowna wizyta w ASO i okazało się, że odpadła dźwigienka klapek kolektora ssącego. ASO chce wymienić cały kolektor ssący. Auto stoi w ASO i mam pytanie do Was. Do wymiany jest cały kolektor ssący czy tylko ta dźwigienka? Jakaś regeneracja/zamiennik/oryginał? Co przy okazji trzeba zrobić, co zalecacie, co polecacie. Chciałem kupić niezbędne części i podjechać do zaufanego, lecz oddalonego nieco mechanika z gotowym zestawem części i informacją co trzeba zrobić, aby nie marnować czasu.


F11 520d xDrive B47 2015 - 180kkm.


MOZAr4Zg_t.png


Z góry dzięki za pomoc!

Opublikowano

Miałem to samo w X4 2016. Wymieniłem cały kolektor z ASO samemu. Dodatkowo przez nieuwagę czy tam pospiech uszkodzilem uszczelkę od rury co idzie do kolektora i tez wleciala nowa.

Co innego było w N47 gdzie klapki byly zintegrowane z uszczelką...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.