Skocz do zawartości

E 61 535D WBANJ91040B775649 GRUBA KOREKTA


Rekomendowane odpowiedzi

Przebieg w ogłoszeniu 207000 km


Ostatni odnotowany 02.10. 2012 537060km

Teraz pewnie przebieg pod MILION podchodzi.


https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-bmw-535d-e61-CID5-IDDoyC7.html



.


VIN: WBANJ91040B775649

Type code: NJ91

Model: 535D (EUR)

E-F-R series: E61

Series: 5

Type: TOUR

Steering: LL

Doors: 5

Engine: M57X

Displacement: 3.00

Power: 200 (272 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: A09 - AMETHYSTGRAU METALLIC

Upholstery code: LCRH - LEDER DAKOTA/ROS

Prod.date: 2004-12-02


S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S2CF BMW light alloy wheel, spider spoke 138

S8SA Navigation access request,country-spec.

S8SP Control unit COP

S205 Automatic transmission

S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S302 Alarm system

S386 Roof railing

S417 Roller sun visor, rear door

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S438 Fine wood trim

S442 Drink holder

S456 Comfort seat with memory

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S522 Xenon Light

S524 Adaptive Headlights

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S609 Navigation system, Professional

S610 Head-up display

S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth

S672 CD changer for 6 CDs

S698 Area-Code 2 for DVD

S785 White direction indicator lights

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S877 Omission of non-combined operation

S886 Operating instructions, Dutch

S915 Omission of outer-skin preservation

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zrzut ogłoszenia 0lx z 2020-02-22:

IiPrSg4.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie E60 są trwałe, a pamiętam jak wyszły pierwsze to miały się rozpaść po 150tys.km :)

 

Tak samo jest z F10, trafiło się kilka przypadków z wadą fabryczną faktycznie a reszta to po prostu grube przebiegi i skręcone x razy i zapewne zerowy serwis i katowanie na wszelkie możliwe sposoby i dlatego było tak dużo problemów.

Ale warto zauważyć, że teraz wersje f10 już mają taki sam przebieg jak e60 na aukcjach a przecież e60 jest autem modelowo 7 lat starszym..


Pierwszy przegląd nowego auta robimy dopiero po 3 latach, więc w tym czasie to jest dalej totalne eldorado ale z racji, że większość auto to teraz wynajem lub leasing, właściciela to nie obchodzi, dopiero ktoś kto je skupuje albo przekazuje dalej to tam dalej się bawią..


Druga rzecz u mnie w firmie kiedyś wszyscy z zarządu mieli f10 520d z początku produkcji (najbardziej awaryjna jednostka w dodatku ze skrzynią manual) i nigdy nie było z nimi problemów ani z łańcuchem ani z niczym innym, zazwyczaj były one traktowane jako dojazd praca-dom i czasem jakiś wyjazd dłuższy po Polsce i nie nabiły więcej niż 200 /250 tys przez te 5 lat a z racji, że to był wynajem to serwis tych aut był po totalnych kosztach i odwlekany jak się da. Więc dziwią mnie te wpisy na forach o takich problemach z f10tkami

Albo te egzemplarze były totalnie dojechane albo miały naprawdę gruby przebieg w trudnych warunkach i kiepski serwis a w dodatku nikt o nie nie dbał i trafiły w większość rąk w PL jako auta z drugiej ręki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi awariami to pewnie trochę jest jak z korona wirusem. 450 chorych we Włoszech czyli jak połowa szkoły podstawowej w małym mieście a panika jakby pukał do każdego do domu.

Jeździłem kilka lat Alfą w której na pewno miała paść głowica, a nie padła, Jeździłem wcześniej inną Alfą , która na pewno miała raz w miesiącu wracać na lawecie, a wracała zawsze bez awarii, mam M47 w którym klapki muszą wpaść do kolektora i pęknąć musi wał, a nic takiego się nie dzieje czy wreszcie miałem M54 i mam N55...które nie biorą wcale oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.