Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Sprawa dotyczy e53 4.4 2000r

Pobor prądu w uśpieniu 0.37-0.4 (sprawdzane szeregowo na klemie minusowej)

Po wyjęciu bezpiecznika 27(oświetlenie wnetrza,bagaznika,schowka i silniczek przedniej szyby) pobor prądu spada do 0.1

Odlaczylem:

-wszystkie lampki w kabinie jak i bagazniku

-pompke spryskiwacza

-zmieniarke

-wzmacniacz

-nawigacje

-jeża

I dalej pobór 0-37-0.4 dopiero wyjecie bezpiecznika powoduje spadek poboru.

Czy ktoś orientuje sie co jeszcze może byc winowajca? Przejrzalem wszystkie posty dotyczace rozladowywania akumuatora niestety 90%przypadkow to jez ...

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć.

Sam walczę z tematem, choć u mnie jest gorzej - 250 mA characze, dopiero wyjęcie bezpiecznika, którego opisu nie potrafię nigdzie znaleźć (listwa w bagażniku, 3-ci bezpiecznik licząc od gniazd zasilania) powoduje spadek poboru do 70 mA, ale to nadal dużo. Odłączyłem całą skrzynkę bezpieczników w schowku, pobór nadal się nie zmienia - 70mA pokazuje miernik (przy odłączeniu całej skrzynki bezpieczników w schowku oraz wyjęciu wspomnianego bezpiecznika w listwie bezp.bagażnika).

Próbowałem wypinać "na pałe" przekaźniki przy ECU, pobór się nie zmienia. Mam wypięte zmieniarkę, navi, radio dla wyeliminowania (nic nie zamyka obwodu, więc pobór powinien być wykluczony).


p.s.ma ktoś opis bezpieczników w bagażniku ?

Opublikowano
0.08 będzie wartością maksymalną

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.