Skocz do zawartości

boomer86

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 E53 M62BTU44

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia boomer86

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. ..czyli tą wartość należy przyjąć za absolutne minimum?
  2. Czołem. Zmagam się z tematem poboru prądu w moim przed liftowym E53 N62 i...albo źle szukam, albo nie jestem jedyny, który nie może znaleźć rzetelnej rozpiski bezpieczników w bagażniku oraz przekaźników przy ECU, w bgażniku (te w schowku są opisane i można je przetłumaczyć). Pytanie: dysponuje ktoś opisem/schematem całej elektryki z masami, rozdzielaczami prądu, bezpiecznikami, przekaźnikami w E53 przed lift ? :mad2:
  3. Cześć. Sam walczę z tematem, choć u mnie jest gorzej - 250 mA characze, dopiero wyjęcie bezpiecznika, którego opisu nie potrafię nigdzie znaleźć (listwa w bagażniku, 3-ci bezpiecznik licząc od gniazd zasilania) powoduje spadek poboru do 70 mA, ale to nadal dużo. Odłączyłem całą skrzynkę bezpieczników w schowku, pobór nadal się nie zmienia - 70mA pokazuje miernik (przy odłączeniu całej skrzynki bezpieczników w schowku oraz wyjęciu wspomnianego bezpiecznika w listwie bezp.bagażnika). Próbowałem wypinać "na pałe" przekaźniki przy ECU, pobór się nie zmienia. Mam wypięte zmieniarkę, navi, radio dla wyeliminowania (nic nie zamyka obwodu, więc pobór powinien być wykluczony). p.s.ma ktoś opis bezpieczników w bagażniku ?
  4. Czołem. Przerabiał ktoś przyuczanie pilota do Webasto w E53 ? W jaki sposób znaleźć typ centralki ?
  5. ...nie leci, pompki nie sprawdzałem jeszcze - wieje i pada, a robię to na podjeździe :D Zamówiłem w między czasie pilota do webasto - może któryś z dwóch elektrozaworów nie puszcza, choć w 99% stawiam na pompkę.
  6. Płyn ma stan, samo zapowietrzenie ciężko mi zdiagnozować - na rozgrzanym silniku, przy otwartym zbiorniku wyr.nic niepokojącego się nie dzieje (zarówno na jałowym biegu, jak i wyższych obrotach). Przy rozruchu na zimnym silniku faktycznie słychać odgłos pracującej pompy (?) przez ok.2-minuty od startu. W trakcie jazdy cisza. Jak mogę zdiagnozować, czy powinna się załączać podczas jazdy i ew.dlaczego się nie załącza? Zależność jest taka - na jałowych obrotach, przy rozgrzanym silniku, momentalnie przestaje grzać, wystarczy jednak podbić obroty do ok. 1 tyś.i po chwili wieje ciepłym. Płynu nie ubywa, oznak padniętej uszczelki na szczęście nie wykazuje :) ...i tu chyba bez rozbiórki się nie obejdzie - nie ma chyba danych ciśnienia wody w obiegu chłodniczym dla biegu jałowego .... :roll: :?:
  7. Czołem. Poszukuję wkładki z kluczykami do haka odpinanego E53 02' (ori BMW) - jest to dostępne?
  8. Czołem. Zapanował zimowy klimat, a wraz z nim zapotrzebowanie na ciepło we wnętrzu mojej X5. Ostatnio odczułem dziwną zasadność - podczas postoju, zagrzany silnik na biegu jałowym, a wnętrze momentalnie się wychładza. Wystarczy, że ruszę, zaczyna ponownie dystrybuować ciepłe powietrze z nawiewów. Temperatura ustawiona na 19 i 22 stopnie - może to być przyczyną, że zawór nagrzewnicy nie jest otwarty na maks ? Samochód nabyłem niedawno, ma instalację LPG - mógł ktoś źle podłączyć reduktor do obiegu ? Jakieś pomysły, sugestie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.