Skocz do zawartości

sprzegło hydrokinetyczne wymiana


b.wasilewskiop.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam


noszę się z zamiarem wymiany sprzęgła hydrokinetycznego w swoim bmw x3 3.0i. skrzynia GM

jest dużo firm które regenerują takowe sprzęgła, szukam kogoś kto już jest po wymianie i może polecić firmę.

bo trochę poczytałem i ludzie maja różne doświadczenia po regeneracji.

znalazłem firmę i mają już gotowe po regeneracji, wysyłają takie sprzęgło po regeneracji, a ja swoje mam odesłać do miesiąca. fajna propozycja bo auto nie będzie stało.

i jak rozmawiałem z Panem to mnie zaskoczył bo powiedział, że nie mam 5 biegów tylko mam jakiś 6 nadbieg - ktoś o czymś takim słyszał ?

na naklejce na skrzyni: GM 96024842

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIeszczęsna skrzynia GM 4GYY ma tylko 5 biegów. Ja mam wandlera regenerowanego ok rok temu razem z skrzynią biegów, mogę za grosze sprzedać. Niestety nie wiem jak jest zregenerowany. Te skrzynie nie wytrzymują momentu obrotowego i padają.

6 biegów mają skrzynie ZF - te lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, dopiero popatrzyłem, że mowa o benzynie. Niestety w benzynie nie wiem ile skrzynia ma biegów.

Włącz skrzynie w tryb ręcznej zmiany biegów i przełącz do samej góry, będziesz wiedział ile masz biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przełączając biegi ręcznie mam 5.

to tylko taka ciekawostka myślałem że ktoś cos o tym słyszał, mnie interesuje czy ktoś regenerował sprzęgło hydrokinetyczne jeśli tak to z jakim skutkiem i w jakiej firmie

 


Użytkuję E65 3.0d 218 z 2003, wcześniej E65 4.4 333 z 2001.

W każdym z tych aut wymieniałem konwerter, dawałem swój a brałem zregenerowany.

Najśmieszniejsze jest to, że regeneracja konwertera jest bardzo prosta i jest mnóstwo firm specjalizujących się w tym. Najważniejszym punktem regeneracji to wyważenie konwertera po regeneracji. Złe wyważenie spowoduje wibracje co będzie miało wpływ na pracę skrzyni biegów.

Koszt operacji to 600 PLN (biorę regenerowany, stary daję w zamian). Raz musiałem wymienić konwerter po regeneracji (4.4) ponieważ właśnie był źle wyważony.

Skutki wymiany były takie jakich oczekiwałem. Falowanie na niskich obrotach ustało.

Na obecnym konwerterze zrobiłem ponad 100 tys. km i zaczynają się pojawiać skutki zużycia ale są one jeszcze do zaakceptowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego a jakie miałeś objawy przed wymianą, bo ja nie mam falujących obrotów a:

zwłaszcza na zimnym odczuwalna zmiana biegów, po zagrzaniu jest o niebo lepiej.

i przy hamowaniu z redukcji biegów z 2 na 1 jest odczuwalne szarpnięcie (ale tez raczej na zimnym).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego a jakie miałeś objawy przed wymianą, bo ja nie mam falujących obrotów a:

zwłaszcza na zimnym odczuwalna zmiana biegów, po zagrzaniu jest o niebo lepiej.

i przy hamowaniu z redukcji biegów z 2 na 1 jest odczuwalne szarpnięcie (ale tez raczej na zimnym).

 

Objawy:

- nie wiedział czy zmieniać już na wyższy bieg czy dalej jechać na niższym

- przeskok z 2 na 1 przy dojeżdżaniu do np. świateł (szarpnięcie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.