Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Problem jak w tytule. Na zimno odpali na tyk a gdy silnik sie nagrzeje to ani rusz. Dopiero po dluzszym czasie krecenia na goraco jakos zaskoczy ale tez nie zawsze. Czego wina? Znajomy stwierdzil ze kompresji brakuje i ze na zimnym jeszcze jakos ja zlapie a na goraco nic. ale chcialbym tez uslyszec opinie kogos kto mial taki problem.

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

Opublikowano
Wypadałoby szybciutko wyregulować luz zaworów.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
mozesz dokladniej napisaco co ci chodzi. bo regulacja zaworow wienm vczym jest ale rozwin to. czy mozliwe ze to problem?

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

Opublikowano

O ile dobrze pamietam z wczesniejszych postow dobijasz swoje E28 gazem LPG i to w dodatku w najprostrzym wydaniu. W zaleznosci od regulacji i zastosowanego miksera w stopniu duzym lub bardzo duzym podczas jazdy przegrzewasz gniazda zaworowe ktore "zapadaja" sie a luz zaworowy sie przez to kasuje. W BMW przy gazie koniecznosc regulacji zaworow jest znacznie czestrza niz przy normalnej eksploatacjia i zywotnosc tych elementow o wiele krotsza.

 

Jesli luz zaworowy skasuje Ci sie do zera, to na zimnym silniku auto jeszcze bedzie chodzic dobrze, ale po rozgrzaniu motoru luz kasuje sie jeszcze bardziej i zawory nie domykaja sie. Poki silnik pracuje to traci troche sprezanie ale predkosc gazow pozwala utrzymac je na jakotakim poziomie, na wysokich obrotach mozesz nie miec nawet duzej straty mocy.

 

Niestety rozrusznik nie kreci tak szybko, cylinder sie rozpreza przez nieszczelne zawory i auto nie chce zapalic.

 

Jesli zrobilo Ci sie tak pierwszy raz i nie jezdzisz juz tak od dawna to poki co porzadna regulacja powinna wystarczyc na jakis czas.

 

W silniku M20 wszystkie zawory maja miec luz 0,25mm na zimno, najlepiej po nocy. Instalacje gazowa ustaw bogaciej, przedluzysz troche okres destrukcji silnika.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano
odkad mi sie to zrobilo to autko nie jest ruszone. na gazowie niestety jeszcze musi troszke pojezdzic ale z czasem kapitalka silnika i lesze wydanie instalacji gazowej ale poki co jeszcze musi pojezdzic ale to kwestia kilku miesiecy. poki co sa wazniejsze wydatki. nie ukrywam ze wystraszylem sie na maxa.

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

Opublikowano

Zgadzam sie z Peronem... W m20b20 gaz nie ma sensu...

Mi co prawda nigdy nie udalo sie zejsc do poziomu 8.5 na miescie, ale 9 to juz realny wynik.

Na trasie schodzi mocno ponizej 9.

A na gazowni spala min 12 literkow gazu po miescie, latwo to wszystko policzyc....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.