Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.


Kilka pytań od laika. Z góry dziękuje za odpowiedź.


Przymierzam się do serwisu swojego auta. BMW F30 335i N55 ECE 2014


1. Czy wymieniać filtr paliwa? Przebieg 80 tys KM. Auto w polsce jeździ 50 tys km już.

2. Czy zmienić filtr kabinowy czy jeszcze może zostać?

3. Olej zawsze lany Motul 5W30 X CLEAN, czy nadal będzie ok?

4. Czy robić płukanke silnika? Silnik czasami jest hartowany :twisted: raz było czuć olej...

Auto bierze ok 1L - 0,8L oleju na 10-15 tys km. Podobno jest to normalne.

5. Czy wlewać jakieś dodatki do oleju poprawiające jego. Mam tu na myśli:

https://k2.com.pl/produkty/k2-militec-1-250-ml

6. Jakieś dodatki do paliwa? Na czyszczenie wtrysków?


Samochód ma obecnie 80 tys km. Nie jest pałowany, ale czasami lubię przyspieszyć spod świateł do świateł. :mad2:


:mrgreen:


zestawjpg_qanpsap.jpg

Opublikowano

filtry to podstawa, kabinowy ewentualnie do rewizji jak bedzie ok zostawic,ewentualnie przedmuchac;

olej kwestia gustu,ale tak bedzie ok; co do plukanek i dodatkow sie nie wypowiadam,aczkolwiek dodatki na pewno nie zaszkodza

Opublikowano

Ja robiłem u siebie płukankę jak zmieniałem z 5w30 na 0w30, auto nadal jeździ ;)

Ważniejsze jest zlanie całego oleju.

Po 3h myślałem ze wykapało już wszystko, zostawiłem jeszcze na noc a rano było jeszcze 0,5 litra ;)

Opublikowano

Ja bym raz na zawsze zapomniał o oleju W30 i zmienił na minimum 5w40 a jeszcze lepiej 0w40.


Płukanki silnika do motoru, który ma systematycznie zmienianą oliwę? Po co?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.