Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam od pewnego czasu gdy odpala auto i zaczynam jechać gdy dodam gazu gwałtownie auto zaczyna przerywać i wywala błąd napęd pełna moc silnika niedostepna po sekundzie znika ten błąd dzieje się tak do puki wskazówkę od temperatury się nie podniesie gdy już się podniesie na 1 kreske to problem znika i auto już nieprzerywa po podłączeniu komputera były jakieś błędy z ciśnieniem i temperatura spalin (Czy możliwe że to przepływomierz?)
Opublikowano
Powiem tak 2 miesiące temu wymieniłem zawór egr (na sprawny uzywany))))bo mi się zawieszał ale wtedy mi czeka wywaliło na desce A teraz czeka niema możliwe że się zacina ale nie zawsze i dlatego czeka nie wywala tylko ten błąd?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2448126 zawór recyrkulacji spalin


Sprawdź czy dobrze wpisałeś nr błędu....

Opublikowano
Mialem wymienione świece oraz modul świec...po 3 miesiącach okazało się że wszystkie spalone (co mnie zdziwilo)miałem włożone beru 5,4 v i pokazywalo błędy na kazdym cylidrze A teraz włożyłem świece boscha 7v bo takie też idą do tego modelu z tego co sprawdzałem i teraz błędów niema jak zmieniłem świece tylko z tymi spalinami coś wczesniej auto gorzej odpalalo a teraz super odpala na tych swiecach
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mialem wymienione świece oraz modul świec...po 3 miesiącach okazało się że wszystkie spalone (co mnie zdziwilo)miałem włożone beru 5,4 v i pokazywalo błędy na kazdym cylidrze A teraz włożyłem świece boscha 7v bo takie też idą do tego modelu z tego co sprawdzałem i teraz błędów niema jak zmieniłem świece tylko z tymi spalinami coś wczesniej auto gorzej odpalalo a teraz super odpala na tych swiecach

 

Święta prawda z tymi świecami. Należy dobierać świece po numerze Vin auta

Opublikowano

Mam 2 błędy 2378752-system regulacji ciśnienia doładowania,za niskie ciśnienie doladowania(pozytywne odchylenie)

2448128-Zawór recylkulacji spalin( zabardzo zamkniety)

Czy te 2 błędy mogą być powiązane? Ten pierwszy to wiem że chodzi o turbiny prawdopodobnie duża turbina się zacina bo jak rb test to jak się jedzie spokojnie jest ok A jak się doda gazu gwałtownie zadane jest np 3200 A ona pompuje tylko 2200....

Co do zaworu egr zdałem plastikowa osłonka i zawór jest ładnie nasmarowany i jak to naciskam do końca to ładnie wraca więc zawór jest ok ,sprawdzałem również gruszka pod chłodniczką egr i też jest sprawna niewiem już gdzie szukać macie jakieś pomysły?

Opublikowano

Oba błędy mogą być jak najbardziej powiązane, a biorąc pod uwagę przypadłość n47/n57 i innych, dotycząca zasyfiania przez egr kolektora dolotowego - na twoim miejscu zajrzał bym tam od razu. Czujnik doładowania masz na samej górze na kolektorze dolotowym po stronie kabiny i ściany grodziowej. Wyciąg go i zobacz co na nim jest. Najprawdopodobniej jest cały zasyfiony przez nagar. Tym samym zasyfiony jest sprawca czyli zawór egr i nie pracuje prawidłowo. Jedno i drugie, jak masz minimum zdolności manualnych zrobisz sam. Przy okazji wyczyść kolektor dolotowy ALBO... sprawdź czy twój egzemplarz nie łapie się na akcje serwisową związaną z chłodniczką egr.

Dokładniejsze instrukcje podeślę Ci jutro rano. Teraz pisze z telefonu i wklejanie linków jest conajmniej kłopotliwe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.