Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Uroków e53 ciąg dalszy ...:(


Auto zgasło mi podczas jazdy , na szczęście przy prędkości 20km/h.

Przy próbie ponownego uruchomienia silnik dławił się a rozrusznik nie przestawał kręcić mimo puszczenia kluczyka ( auto nie odpala lu dławi się jakby nie dostawało paliwa).

Rozrusznik wymontowany i sprawdzony/nasmarowany/zamontowany . Bez większych zmian.

Gdzie szukać przyczyny , prawdopodobnie pompka w baku na wykończeniu , ponoć niskie ciśnienie . Problemem z blokowaniem się rozrusznika ( nie przestaje kręcić ) może być stacyjka?

Opublikowano
przewody do komputera silnika pod maska sprawdzone , wtyczki itp ? woda tam lubi sie czasami zebrac w dziwny sposob , jaki blad wywala ?
Opublikowano

Z tego co wiem tylko błąd termostatu .

Czekam na montaż pompki w baku, na starej 1-2bara. Dam znać o postępach ...



Błąd układu chłodzenia nr.140... ktoś wie co oznacza?


Winowajcą okazała się pompka w baku, wymieniona na SKV. Problem rozwiązany.

Opublikowano

Tez mam pare lat ten blad grzalki...


Co do rozrusznika to pewnie masz komfortowe odpalanie, to wlasnie tak dziala ze wystarczy puknac kluczyk i bedzie rozruch krecil az motor nie zapali. A ze u ciebie nie bylo paliwa to chechłał i chechłał

Opublikowano
Z tym komfortowym zapalaniem to nie tak do końca. Faktycznie, wystarczy na moment przekręcić kluczyk i kręci aż zapali ale nie dłużej niż jakieś 5 sekund. Jak w tym czasie nie odpali to przestaje kręcić.
Opublikowano

Ty mnie nie słuchasz ...

Nie przestawał kręcić dopóki nie przekręciłem kluczyka z powrotem.

Wydaje się logiczne ponieważ dostawał zbyt mało paliwa i nie mógł załapać .

Nie wiem jak długo by kręcił gdybym nie cofną kluczyka . Trwało to powyżej 5s...

Opublikowano

Jeśli wymiana pompki rozwiązała problem to po temacie...


Może w przedliftach komfortowe uruchamianie działało inaczej, może masz jakąś dodatkową usterkę a może wydawało Ci się, że kręci i kręci więc zniecierpliwiony wyłączałeś całkowicie zapłon.

Ma być tak (przynajmniej w polifcie tak jest) - przekręcasz kluczyk, uruchamia się rozrusznik, po chwili jeśli jest wszystko OK silnik zapala (po sekundzie, dwóch...). Jeśli jest problem z zapłonem, paliwem itp. to rozrusznik kręci parę sekund (5 sekund kręcenia wydaje się zwykle dosyć długo bo normalnie silnik zapala po sekundzie) i wyłącza się.

Opublikowano

Jeszcze jedno pytanko...

Czy potrzebna jest adaptacja pompy/pływaka w baku.

Po wymianie pompy w baku wszystko hula, tylko wskaźnik paliwa wariuje jakby się wieszał przy +-30l i nie spada dalej w dół.

Ostatnio przy tankowaniu wlałem 91l :0 a pokazywało około 30l w baku...

Dziś wyciągałem pompę z baku i pływak ale nic to nie dało.

Dziś zatankowałem do pełna ale wskaźnik pokazuje nadal 30l, który pływak padł przy pompie czy w lewej komorze?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.