Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z pilotem do e91

Oddałem auto do znajomego warsztatu na przegląd + wymianę płynów. Doszła również wymiana klocków + wymiana akumulatora o identycznych parametrach.

Po odstawieniu auta nie mogłem juz zamknąć auta z kluczyka, nie działa praktycznie nic, zamykanie, otwieranie, klapa/ Drugi kluczyk rezerwowy też nie działa.

Kolega adoptował zarówno akumulator jak i pilot gdy pojawił się problem.

No i teraz pytanie czy coś na przeglądzie zostało uszkodzone?, jakieś zwarcie? Nie chce mi się wierzyć że akurat po przeglądzie nagle moduł CAS wysiadł/ Bezpieczniki sprawdzałem aczkolwiek te które przewijały się w temacie.

Zaznaczę że centralka z kluczyka i z konsoli działa bezproblemowo

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przypadek, akurat padlo w warsztacie. Przerwane kable od zasilania modulu odbioru sygnalu, pod spoilerem tylnej klapy. Temat stary i dobrze znany w e91/e61.
Opublikowano

Czyli od klapy najlepiej zacząć, dzięki wielkie, w wolnej chwili zabiorę się za to, bo strasznie irytujące i upierdliwe jest otwieranie/zamykanie auta kluczykiem.

Dam znać czy tam znalazłem rozwiązanie

Opublikowano

U brata w e91 2007 r też mu nie działał pilot .

Okazało się dwa cienkie przewody były przełamane w gumie łączącej klapę z nadwoziem po prawej stronie . Polutowałem i działa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.