Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć. Czy przerabiał ktoś z Was może problem pojawiających się spalin w układzie chłodzenia w wyżej wymienionym silniku? Zrobiłem test na ich obecność i chcę po kolei wykluczyć wszystkie możliwości, a nie od razu rwać głowicę, choć z tym też się liczę.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jedyna opcja poza uszczelką pod głowicą to nieszczelna chłodnica spalin EGR.
3A0jS9b.png
Opublikowano
No i właśnie liczę, że to będzie właśnie wina tej chłodniczki. A orientujesz się, czy w tych silnikach zdarzały się przypadki pękających głowic lub bloków?
Opublikowano
Objawy u mnie to powolutku ale ubywający płyn chłodniczy i obecność spalin w układzie chłodzącym. Liczę, że skończy się na chłodniczce, w najgorszym wypadku na uszczelce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.