Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich bardzo serdecznie !!!


Wysłałem zapytanie do serwisu przy jakim przebiegu można wymienić rozrząd oraz olej w skrzyni biegów. W odpowiedzi serwis odpisał, że producent nie przewidział interwału na wymianę rozrządu oraz oleju, ale zasugerował, że przy przebiegu 100k można się nad tym zastanowic...obecnie mam przejechane 95k

co o tym sądzicie ?? wymieniać ??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

O konieczności wymiany rozrządu w tym silniku jeszcze nie słyszalem sam jestem ciekawy.

A olej w skrzyni ja bym polecał co max 100tyś więc Ty masz przebieg akurat na taką operację.

Opublikowano

Masz auto na gwarancji? Ja w 4 roku wymyslilem sobie, ze w ostatnim miesiacu gwarancyjnym (77kkm) oddam auto do serwisu na serwis olejowy i aby sprawdzili wszystko jak silnik, rozrzad, skrzynie naped etc finalnie powiedzieli, ze nic nie stwierdzili, ale jezeli ja chce to maja zgode z BMW Polska na wymiane rozrzadu w ramach gwarancji. Oczywisice sie zgodzilem bo planowalem autem dluzej pojezdzic (jednak pojawila sie opcja M340i) a koszt wyszedl 14k pln. Warto to wykorzystac bo ASO moze posciemniac, a swoje w ramach gwarancji zarobi.


Auto serwisowane tylko w ASO co 10kkm na ori czesciach, wszystko w historii i nigdy zadnej awarii moze dlatego ASO stwierdzilo, ze to ostatni moment by zarobic cos na tym aucie, skoro nie zarobili na samej sprzedazy i nieplanowanych awarich, ktore mogliby pociagnac z gwarancji :mrgreen:


Silnik 428i xDrive tak dla scislosci.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
428i to N20 całkiem inny starszy silnik i tu rozrządy padają nie ma co mieszkać go w tym temacie bo zaraz zlecą się też właściciele diesli N47 chodzi o B48 a tam o wymianach rozrządu nie słyszałem.
Opublikowano

Nie mowie o silniku, ale o mozliwosciach jakie chyba jednak w ASO sa.


Mowisz, ze padaja rozrzady w N20, a ja nie znam nikogo komu by padl wszystko zalezy od rocznika, przebiegu etc - naczytales sie i siejesz panike wsrod wlascicieli 28i :mrgreen: statystycznie jest tych silnikow wiecej na rynku, ale moze sie znam...


Sorry za OT


Co do B48, tez nic nie slyszsalem, ale silnik ma 3 lata wiec poczekajmy co wyskoczy, oby nic.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic się nie naczytałem nie znasz mnie nie wyciągaj pochopnych wniosków. Mój kolega ma warsztat o specjalizacji BMW a że jest sąsiadem mojej firmy, bierze też części z mojego sklepu jestem u niego kilka razy w tygodniu i widziałem kilka rozrządów w N20 które były bardzo zużyte i luźne miał też jedno auto z uszkodzonym silnikiem po przeskoczeniu rozrządu. Stale też współpracujemy z Bawaria Motors w zakresie dostaw części i serwisu i od nich też mamy sporo informacji na co uważać itd. W N20 zalecenie jest żeby przy 100tyś rozrząd skontrolowac przynajmniej a wg mnie max 150tyś i wymiana. O B48 poki co nie było żadnych niepokojących informacji a jest już sporo aut z przebiegami około 150tyś.
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.