Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pacjent n47

Rano trzesie autem obroty faluja. Przy nizszych temp dluzej i mocniej to czuc.


Wymienione wtryski ( obecne wartosci 0.05 -0.1 0.03 0.02 )

Wymieniony lancuch

Swiece i przekaznik sprawne ( zero bledow )


Dzis zauwazylem rano jak podpialem BToola ze masa powietrza w momencie kiedy trzesie i faluja obroty jest wieksza od oczekiwanej o 150-200 jednostek. W momencie kiedy silnik zacznie sie rozgrzewac drgania i falowanie ustaje a masa powietrza oczekiwana i aktualna sa rowne



Maf sensor ? Nie wiem jakas nieszczelnosc w dolocie? Juz pomyslow mi brakuje a mechaniory rozkladaja rece. Czy moze po prostu wymienic swiece i sterownik dla swietego spokoju?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wtryski zakodowanie stare adaptacje pokasowane? Wału, wtrysków, mafa? Czujnik temperatury powietrza dolotowego pokazuje ok?
3A0jS9b.png
Opublikowano

Wtryski zakodowane adaptacje pokasowane


Czujnik powietrza w dolocie pokazuje 14 stopni w btool. Nie mam pojecia jaka wartosc powinna byc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.