Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

U mnie w samochodzie N47T, przynajmniej tak zdekodowane z VINU. Bede czyscil EGR, chce od razu wyczyscic kolektor.

Do rzeczy. W naszych silnikach sa tez klapy wirowe. Chce sie pozbyc problemu raz na zawsze - sa dostepne uszczelki bez tych klap. Robils ktos moze taki zabieg ?

Ewentualnie mozna ze starej uszczleki wyciagnac os, klapki i pdmienic gumki i wsadzic zaslepke w otwor po osce - sa gotowe zestawy. Nie wiem na ktora opcje sie zdecydowac.


P.S. Uszczelek z klapami nie ma i nie bedzie najblizsze pol roku.


Przerabial ktos temat ?

Opublikowano

Ja usuwalem klapki w kolektorze.Roboty na 40 minut razem ze zdjeciem kolektora.Wystarczy pociąć ośke na której są klapki i ją wyrzucić.Uszczelka i cały silniczek zostaje zostaje jak było.W miejsce ośki montujemy zaślepkę,dokładnie taką jak na zdjęciu.Też mam N47T.Po zabiegu nie widzę żadnej różnicycdaba0a19c1bace68f5fdec9d7a31174.jpg



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Nieee,kupiłem tylko tą zaślepkę,koszt okolo 50zl.Te uszczelki są do wcześniejszych wersji silnika z takim kolektorem.U nas uszczelki są razem z ramką w której są klapki.Jak kupujesz zaślepkę to też patrz żeby była pod masz kolektor.U nas jest taka ramka z klapkami zintegrowana z uszczelkami.Wywalsz te klapki,a ramke zakladasz z powrotemc2c04c3fa5e270b2ad0644d34e2d7ed1.jpgto dolne zdjecie to nasze uszczelki i klapki,górne od silnika 177km



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalkacc006cc461cce6c18e1bded98465289.jpg

Opublikowano
A okej. Wszystko już dla mnie jasne. Bardzo dziękuje za pomoc.

 

Nie ma problemu.Jak coś to pisz.Ja czekam na twoje uporanie się ze składaniem lusterek i jakies wskazówki dla mnie



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Tylko to nie ten model silnika,u nas inaczej to troche wygląda.Pomijam już fakt ze to jest pokazane na kolektorze cześciocylindrowym



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Okej, zrobione,


Tzn polowicznie, wszystko rozebrane, wymyte czeka na montaz.


Teraz tylko jedno pytanie do kogos kto przerabial temat - tam gdzie jest dziura po ośce, wkladam zakupiony trzpien, pytanie tylko czy ma tam zostac jakis stary element ? Wyciagnalem z tego otworu uszcelkie grubosci jakies 1cm.


Z gory dzieki za odpowiedz


P.S Jestem na swiezo wiec jak ktos chce robic pytac smialo :)

Opublikowano

Dobrze,wyciagasz tą uszczelkę i wkładasz zaślepkę z dwoma oringami,następnie przykrecasz silniczek,podłączasz i gotowe



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.