Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uważam, że HK w F grał lepiej.

Mając wzmaka i zmieniajac w nim EQ z G30 na F10 i odwortnie, rzeczywiście na EQ z f10 - gra lepiej.

Głośniki sa 'takie same' w tym calym systemie.


Sprobujcie kodowaniem, powinno byc lepiej.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
rafter1

Masz zawieszenie M ?


Powiedz jak odczucia na nierównościach jadąc G30 na 20" w porównaniu do 19" w F10" ??

 

Mam Adaptive Drive . W trybie Comfort jest bardziej komfortowo niż na m-pakietowym zawieszeniu i 19 w F10 . Ale to są bardzo indywidualne odczucia .

 

To teraz zrobię update samego siebie . Auto dostało zimówki 245/45 R18 i jestem w szoku :shock: . Samochód w trybie Comfort przepływa po nierównościach dróg . Nie spodziewałem się aż takiej zmiany komfortu przy przejściu z 20'' na 18'' .

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Tak - lecz pytalem o edc afaptive nie o adaptive drive. Wiem ze zawias za 15 k jest swietny ale konfiguracja zaczyna siegac nieskonczonosci.
Opublikowano
Malowalem sam, farba foliatec. Wyszlo ok choc lakiernikiem nie jestem. Farba do dzisiaj trzyma sie bez problemu.

 

Dwa lata temu też pomalowałem w warunkach ,,garażowych'' ale po pierwsze wyglądało to średnio gdy się dobrze przypatrzyć ( zacieki ) a

teraz już widzę srebrne przebłyski na krawędziach więc schodzi .

Opublikowano

No to mialem więcej szczescia. W nowym mam już fabrycznie czarne, nie widze roznicy w stosunku to farby foliatec. Slyszalem ze malowanie proszkowe roznie sobie radzi, wg forum 5er z uk.

Zawsze mozna wymienic koncowki na czarne z aso ale to juz pare stow kosztuje.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Moich przygód ciąg dalszy ....


4rshtP.jpg



Opona na moment naprawiona ale zamówiłem nowe 2 opony na tylną oś . I tu mamy kolejną zagadkę może ktoś z Was ją rozwiąże :

Przepisałem z uszkodzonej opony Pirelli P Zero 275/30 R20 97 Y runflat XL a pomimo tak dokładnego opisu przyjechały opony o innym wzorze bieżnika niż te stare . Co poszło nie tak ?

Opublikowano (edytowane)

 

Cholera , nie ma tej gwiazdki * . Kupiłem opony bez homologacji BMW . Czy to może oznaczać dla mnie jakieś problemy ? Wszystkie rozmiary opon , indeks prędkości itd mam zgodne z instrukcją obsługi mojego BMW brakuje tylko tej gwiazdki .

Edytowane przez rafter1
Opublikowano

Problemy mogą być trzy:

- ze zdjęcia wnoszę, że masz model PZ4 (nowszy) a przysłali Ci starszy - różny bieżnik przód/tył nigdy nie jest dobry

- bez względu na model - różna głębokość bieżnika między przodem i tyłem; BMW zaleca maksymalną różnicę do 2mm, a masz xdrive, który tego nie lubi

- brak homologacji - potencjalne problemy z gwarancją przy naprawach

Opublikowano
Problemy mogą być trzy:

- ze zdjęcia wnoszę, że masz model PZ4 (nowszy) a przysłali Ci starszy - różny bieżnik przód/tył nigdy nie jest dobry

- bez względu na model - różna głębokość bieżnika między przodem i tyłem; BMW zaleca maksymalną różnicę do 2mm, a masz xdrive, który tego nie lubi

- brak homologacji - potencjalne problemy z gwarancją przy naprawach

 

Trochę się wystraszyłem więc wykonałem telefon do mojego sprzedawcy/serwisanta Inchcape Warszawa . Co do pierwszych dwóch punktów zgoda , natomiast doradca serwisowy wytłumaczył , że mają się zgadzać wszystkie rozmiary opon jakie są zapisane w instrukcji obsługi auta do poszczególnej wielkości felg , a brak gwiazdki homologacyjnej na oponie nie wpływa na utratę gwarancji .

Powiedział też ,że zdarzają się czasami sytuacje wyjątkowe , na przykład klient kupił tańsze opony ( Kleber ) które rozmiarowo się zgadzały z instrukcją obsługi ale na desce wywalało błędy . Okazało się , że nietypowy bieżnik opon Kleber wpłynął na rozmiar/obwód całego koła i trzeba było wracać do sprawdzonych rozwiązań , ale w oponach marek premium Pirelli , Michelin , Continental takie rzeczy się nie pojawiają gdy mamy zachowaną rozmiarówkę , nośność , indeks prędkości .

Na wszelki wypadek dokupię przód z tym samym bieżnikiem . Dzięki za zwrócenie uwagi .

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Pytanie. Przy prędkościach rzędu 180-200 i szybciej jaka temp oleju pokazują Ci zegary sportowe ? Na zegarach idealnie w srodku tenp a na monitorze włączone sportowe pokazuje ze temp spada . Jak u Ciebie ?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Pytanie. Przy prędkościach rzędu 180-200 i szybciej jaka temp oleju pokazują Ci zegary sportowe ? Na zegarach idealnie w srodku tenp a na monitorze włączone sportowe pokazuje ze temp spada . Jak u Ciebie ?

 

Przepraszam nie zauważyłem Twojego postu wcześniej . Poruszam się głównie w aglomeracji warszawskiej a tu co chwila fotoradary albo odcinkowe pomiary prędkości więc dostosowuję prędkość do ograniczeń , zwłaszcza ,że już jakieś punkty na koncie wiszą . Do Niemiec w najbliższym czasie się nie wybieram :wink:

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.