Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


Po odpaleniu, autko kopci... biały gęsty dym, przez ok, 2 minuty ... przy czym minutę instensywnie.

Gubi płyn chłodniczy, bez żadnych wycieków ... więc gdzieś do środka ...raz na 2-3 tygodnie muszę uzupełniać.


Czy ktoś może wiedzieć co jest nie tak ? na co się szykować , i co robić ? :/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Płyn chłodniczy wpada do komory spalania. Drogi mogą być różne:

1. Nieszczelna chłodnica EGR,

2. Uszczelka pod głowicą,

3. Pęknięty blok

Co robić - jechać do ogarniętego mechanika. Sam możesz zrobić sobie test na CO2 w układzie chłodzenia.

Opublikowano

Hej , który rok tego auta ?

N47 z początku produkcji z końcówką silnika A miały problem z blokami , pękały między tulejami :oops:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.