Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

W moim E61 napiecie łądowania akumulatora wynosi 13,5-13,8 V w zależności od obciążenia. Niby jest ładowanie ale wydaje mi się że jest trochę za niskie.

Po odłączeniu przewodów od IBS nic się nie dzieje i łądowanie jest na takim samym poziomie. Podłączyłem się więc pod IMPĘ i wyskoczył oto taki błąd który wskazuje wg. mnie na uszkodzenie klemy IBS.

c36965915f55f06egen.jpg


Dzisiaj kupiłem klemę IBS używaną i "niby sprawną". Po wymianie na "Nową używaną" spodziewałem się skoku napięcia ładowania do ponad 14 V a tutaj niestety napięcie ładowania z podłączonym IBS wynosił 12,6 V -12,8 V.Czyli nowa klema obniżyła napiecie o 1 Volt zamiast podnieść ;/.Po odłączeniu IBS napiecie wrociło do 13,7 V tak jak na mojej starej klemie.



Powiedzcie czy to faktycznie klema jest uszkodzona ta moja i muszę szukać jeszcze innej niż ta kupiona na ktorej napiecie jeszcze bardziej spadło??? czy może uszkodzone jest coś innego np regulator napiecia itd???

Proszę o pomoc bo nie wiem co robić ???

Edytowane przez bogdan3010
Opublikowano
Jeśli masz AGM to ładowanie jest calkiem w porządku (13.6 to napięcie konserwujące dla agm)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Dlaczego nowa klema obnizyła tak napięcie??? czy to normalne?

mozliwe że podczas jazdy by sie napiecie podniosło???? bo nie wiem czy te nową oddać czy to on faktycznie jest uszkodzona czy moja stara?

Opublikowano
niestety nie mam AGM .A jak najlepiej zmierzyć napiecie ładowania na alternatorze? i co to da?

 

Napięcie mierzysz na przewodzie kolor czerwony + który jest dokręcony do alternatora na klucz 13.

Mierząc na alternatorze pomijasz wszystkie łączenia,obciążenia .

Ja miałem kiedyś straty 0,8 V na przewodzie który jest wyprowadzony pod maską+.

Przyczyną był słaby styk,w miejscu łączenia przewodu.

Ista pokazywała 13,5 V a na alternatorze było 14,3 V.

Warto to sprawdzić.

Opublikowano

Dzisiaj sprawdziłem napięcie za pomocą odblokawanego menu w zegara i tam napięcie pokazało prawidłowe 14,3 14,5 Volta.

Cały czas sprawdzałem napięcie w gnieździe zapalniczki.

No dobra skoro można uznać że wszystko jest w porządku bo w menu tak pokazuje to czemu mi błąd TAKi wywala?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.