Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem od jakiegoś czasu A mianowicie na postoju jak pokrece kierownica w lewo lub prawo slysze spod maski lub spodu auta nie wiem dokładnie jeszcze gdzie takie stukniecia lub pykniecia sie wydobywaja i nie wiem czy mogą to powodowac końcówki drążka kierowniczego czy może coś z maglem lub krzyżykiem się dzieje?
Opublikowano

Najprościej - jedna osoba wykonuje szybkie ruchy kierownicą w prawo-lewo, druga nasłuchuje, przykłada rękę do elementów aby zidentyfikować źródło stukania.

Inaczej się nie da.

Opublikowano
Witam, kolego 95% maglownica, ma luzy góra dół także luzu na boki nie będzie a stuki będą na uruchomionym silniku cisza ale to jest wada tego pojazdu. Na stacji djagnostycznej mówią że to normalne w BMW do puki nie cieknie z maglownicy i nie denerwuje Cię stukanie nic nie trzeba robić. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.