Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Mam nadzieję, że nie powielam tematu - szukałem, nie znalazłem.


Padł mi ostatnio akumulator. Jest zamontowany jakiś "no name" o mocy 110 ah. Pytanie do Was, jaki akumulator kupić? Czy jestem w stanie po VIN'ie sprawdzić, jaki był fabryczny?

Dodatkowo, wyczytałem, że po założeniu innego akumulatora, będzie potrzebne jego zaadaptowanie. Dużo przy tym pracy?

Opublikowano
taki powinien byc 110 :wink: adaptacja inpa twa minute

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
To co fizycznie zamontowane, a co zakodowane, to zdaża sie, że wcale nie jest zgodne. Szczególnie jak siedziała bateria no name sprawdziłbym INPĄ co jest zakodowane, czyli pojemność i rodzaj - zwykly, czy AGM. U mnie pojemność grała, ale założony był AGM a w kompie zakodowany zwykły i po chwili stania z włączonym zapłonem auto krzyczało, że akumulator rozładowany. Po zakodowaniu prawidłowych parametrów wszystko wróciło do normy. I jedna uwaga z mojego doświadczenia, biegun baterii i klema od wewnątrz ma być idelanie czysta i sucha!!! Pisałem wątek o tym dlaczego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.