Skocz do zawartości

E30 325ix w touringu - info potrzeba


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam okazję nabyć takowe autko z Niemiec. Cena całkiem przyzwoita. Chciałbym się wybrać i obejrzeć to cuś.

Kto ma doświadczenie z napędem 4x4 w BMW? na co zwracać uwagę?

Jak motor 2.5 spisuje się E30??? Jakieś newralgiczne punkty?

 

Każde info i rady mile widziane 8)

 

pozdrawiam

Baca

Czy teoria zgadza się z praktyką? W teorii tak, w praktyce nie

Opublikowano

Skontaktuj sie z kolegą Kuba 325ix na forum na http://www.beemka-klub.pl on ujeżdża takową maszynke tylko coupe

 

a co do silnika 2,5i to mam taki u siebie (napęd tylko tył) i nie narzekam, całkiem przyzwoicie sie smiga

e61 530dA >> spacer.png

 

Opublikowano
Z tego co słyszałem to 325 z napędem 4x4 jest wyczywalnie wolniejsze od 325 z napędem tylnim. Tutaj także jest ktoś kto miał 525 z napędem na 4 koła.Wady: droższe części (o wiele), trudności z używanymi.
Opublikowano

z moich obserwacji...fakt auto jest wolniejsze niz "tradycyjne 325" ale np nie na sniegu czy blocie ;) Pytania o czesci zawieszenia i napedu przedniego, czasami powoduja zdziwienie albo zaciekawienie ze strony sprzedawcy, a bywa z nimi roznie, raz sa raz niema :)

Jezdze juz chyba ze 2 lata i nie narzekam :)

 

Pozdrawiam

Tomec

było... E30 320, E30 325ix, E34 535iA, E46 330xd
Opublikowano

witaj. iX to niewatpliwie auto fajne, szczegolnie zima... :-)

mialem 525 E24 iX'a i zrobilem tym w poltora roku ponad 70tys km. wszystko ok, tylko ewent naprawa czegokolwiek z ukladu jezdnego wiaze sie z dodatkowymi kosztami, gdyz (przynajmniej u mnie) nawet tarcze hamulcowe nie chcialy pasowac od zwyklej piatki, mimo ze klocki i zaciski sa takie same. zawieszenie jest inne (a wiesz jak czesto trzeba cos robic jezdzac po dziurawych polskich drogach), ukad hamulcowy inny, zero zamiennikow, tylko oryginaly, srednio 2x drozsze od normalnych seryjnych wypustow danego auta, skrzynia inna (masz dodatkowy wal napedzajacy przod) wiec koszta tez inne. jesli chcesz-twoja sprawa. ale ostrzegam, ze w razie czego nie bedziesz mial latwo i tanio. w razie powaznej awarii (odpukac) koszta naprawy moga byc wieksze niz bedzie warta cala E30-ale to w bardzo pesymistycznym wydaniu :-)

chociaz trakcja tego auta ma tez plusy......to najwiekszym minusem jest cennik czesci zamiennych i brak ich kompatybilnosci z innymi wypustami danej serii

Rafi DJYendruh


sharky: srebrne E24 635 CSiA

Citroen XM oraz GMC Savana

GG # 142068

[email protected]

Opublikowano

EEE tam bez przesady z tymi cenami. ASO obnizyło ceny na części ostanio (tez mam E34 525IX) szukałem łącznika stabilizatora i w Zlatex-ie dostałem za 260zł a z Lemförder-a był za coś koło 390zł. Ale ceny części rekompesuje jazda nie mówie o klasycznym komforcie jakie daje BMW ale o mobilności w ciężkich warunkach. Zima to piekny okres dla IX-ów tu moze pokazać swoje zalety w całej okazałości. Tam gdzie goście walczą z podjazdami IX śmiga jak ratrak. Musze przyznać ze widziałem tej zimy nie jednego "karpika" na twarzach kierowców którzy z trudem poruszali się na super nowych oponach zimowych w kopnym śniegu a tu "coś" ich mija. Wiadomo IX to nie samochód terenowy ale stały napęd wszystkich kół jest miodzio 8)

A wracając do części moje zdanie jest takie: Kupując auto niecodzienne należy liczyć się z kosztami :twisted:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.