Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich chcialbym prosic o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny tego bledu . Pokazuje mi damaged transmissible torque is too low , coupling pulsability auto szarpie przy przyspieszaniu jak by turbo przeladowywalo tak dmucha sprezarka ale teraz nie wiem czy sprzeglo czy skrzynia . Silnik n13 bmw f20 116i prosze o pomoc
Opublikowano
Tez tak odrazu obstawialem ale nie mam pewnosci przez to ze jak by sprzeglo sie slizgalo to obroty by dalej rosly i turbo by chyba tak nie kaszlalo to ewidentnie jak by sie przyduszal podobne odczucie jak by sie paliwo konczylo a zalany na full 99 octan nowe swiece , ajak jest z objawami odmy ? Moze mial ktos podobnie ? Ze tak przy wcisnieciu do podlogi sie dusi
Opublikowano

Nieprawidłowa praca turbiny dawała by widoczne błędy.

BTW, po co kolega leje paliwo „premium”? Masz mapę zmienioną?

BTW2, mam dobrego mechanika/speca od BMW w łódzkiem.

Opublikowano
Miałem podobny objaw u siebie parę tysięcy km temu, z tym, że nie wyskakiwał mi nawet żaden komunikat. Pisałem juz o tym w innym wątku. Po podłączeniu pod komputer także zero błędów, a auto po mocniejszym wciśnięciu gazu powyżej 3 tys. rpm szarpało, tak jakby odcinało paliwo/powietrze. Winne były świece zapłonowe. Polecam Beru z332, bo takie były oryginalnie montowane w tym silniku.
Opublikowano
Pomocy Panowie .. sprzeglo wymienione blad zniknal cewki nowe swiece nowe a przy wcisnieciu mocniej gazu obroty skacza auto sie ksztusi i nie jedzie tylko slychac jak turbo na zmiane dmucha i wypuszcza pomocy co to moze byc ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.