Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam pare dni temu byłem w serwisie na aktualizacji softa lecz po aktualizacji wywalił błąd noxa, niewiele myśląc wszedłem na forum i poczytałem trochę na temat wywalenia go ze sterownika. Dzisiaj samochód był u magika który usunął mi ta sondę z ecu, czerwony błąd check engin zniknął ale kiedy wracałem do domu zauważyłem dym z pod maski i z nawiewów śmierdziało jak by się paliło coś po chwilo wyskoczył żółty check, zgasiłem auto po ponownym odpaleniu checka nie było ale jarało się nadal :evil: pod maska na sondzie przed katem było upierdzielone w oleju i olej się wypalał ale wcześniej tego nie było, myślicie ze magik coś złe zaprogramował i sonda z katilzatoem sie tak nagrzewa ?? Co byście zrobili na moim miejscu ?? Zależało mi na czasie bo chciałem jechać na wakacje a tu [BAD] dymi się z pod maski :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
uszczelka puszcza pod deklem i kapie na kolektor - częsty problem. do wymiany uszczelka pod deklem :) to tyle :) ps : sonda nie została usunięta, ona dalej jest w ECU, z tym, że ECU nie reaguje na błędy, które generuje przez co samochód jeździ w trybie homogenicznym, czyli tak jakbyś był ciągle na kick downie, nie korzysta z dobrodziejstw trybu uwarstwionego i mieszanki ubogiej.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.