Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Podczas wymiany wahacz tylnego od strony pasażera mechanik "coś" uszkodzil w zawieszeniu co objawia się szumem przy małych prędkościach a wyciem przy około 50 - 60 km/h. po stronie kierowcy. Po wyżej tej prędkości hałas cichnie lecz jest słyszalny. Z tego co się orientuję (znajomy mechanik co był światkiem tego).przy wymianie odkręcał mechanizm różnicowy podginał go łomem aby wyjąć wahacz. Byłem z reklamacją u niego ale on stwierdził że wszystko jest dobrze.

W związku z tym moje pytanie: co mógł uszkodzić i czy da mu się to udowodnić.

Zbierzność ustawiona.

Pozdrawiam wszystkich użytkowników BMW.

Opublikowano

Mogło zostać uszkodzone łożysko przekładni głównej, łożysko koła lub jeden z przegubów półosi. Wygląda to na łożysko, lecz żeby zostało uszkodzone mechanik musiałby używać bardzo brutalnych metod typu walenie młotem. Sprawdź też czy nie jest np. podgięta osłona tarczy i nie obciera w czasie jazdy. Obcierać też może klocek o tarczę, tak że widzisz że powodów hałasu może być wiele, ale to trzeba usłyszeć.

Jeszcze jedno, jeśli to jest E36 i był wymieniany główny wahacz razem z łożyskiem używanym, to może być własnie to łożysko.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeszcze jedno, jeśli to jest E36 i był wymieniany główny wahacz razem z łożyskiem używanym, to może być własnie to łożysko.

 

U mnie było dokładnie tak jak piszesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.