Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Chciałbym sie dowiedzieć jednej rzeczy ..mianowicie...zakupiłerm beemke w której na zegarze wyświetla tylko prędkość i kontrolki od abs-u recznego itd nie ma przebiegu ,obrotow, poziomu paliwa i chłodzenia i ekonomizera....co jest przyczyną...?może być trachniety zegar? bo ja tak przypuszczam i nie wiem czy jest sens jechać do elektromechanika czy też kupić nowy zegar z tym że jeśli bym ku[pował to jaki mi będzie pasował...? czy od sedana też będzie ok? u mnie na zegar wchodzą dwie wtyczki biała i niebieska...prosze o odpowiedź...

Opublikowano
Najpierw podłącz inne zegary zanim kupisz bo problem może być gdzie indziej. Jeśli będziesz już kupował to muszą być od 4-cylindrowego w przeciwnym razie będziesz miał przekłamania obrotomierza i trzeba będzie przeprogramowywać.
Opublikowano
Sprawdzałeś bezpiecznik?

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano
Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod machą....ale to nie jest od tego ponieważ predkosciomierz dziala i wyswietlaja inne rzeczy ale nie dziala poziom paliwa ekonomizer obroty stan kilometrów i chłodzenie
Opublikowano
Tak będę musiał zrobić czytałem w innym poście kolega ma podobny problem taką samą sytuację w E30 i wspominał coś o podtrzymaniu pamięci(inspekcji) może to wina tego...
Opublikowano
mam e36 320 i jak kupiłem licznik nie liczył km nie pokazywał ilości paliwa i obrotomierz stałw miejscu ......więc kupiłem 4 zegary i dopiero ten 4 zestaw działał jak powinien a na allegro wszyscy jak jeden mąż że sprawdzone ...gówno prawda nie kupuj z radomia przypadkiem gość mi 2 razy wymieniał i w końcu kasę musiał oddać a co na przesyłki wydałem to straciłem.a jak już wyjmujesz to wyjmij kluczyki ze stacyjki jak nie to ci się zapali kontr.od air-bagu i następny wydatek żeby ją skasować.i lepiej kup nowe tzn używane i nie baw się w rozbieranie bo ja zamieniałem części z jednego do drugiego i tak było żle .coś z elektroniką siadło.
Opublikowano
hmm Yeti dzięki za info bo ja właśnie miałem brać z allegro...a odnośnie kontrolki od air bagu to i tak sie swieci...:/ hmmm ale jak nie z allegro to skad mam kupić..?byłem na takim wiekszym szrocie i nie mają..:/ były tylko od "piątek"...kupiłem swoja bm-ke i juz tak było moze koles przekladal zegar albo cos wojował zeby zmniejszyc przebieg...nie wiem już co robić
Opublikowano
nie wiem jaki masz model i silnik .tak się składa że jak już się wściekłem na tego gościa z radomia to kupiłem 2 zegary naraz bo pomyślałem że może jeden chociaż będzie dobry...i się okazało że oba były dobre.więc mam ale wyskalowany do 260km bo do 6-cio cyl. jak ci pasi to odsprzedam bo leży i jeść nie woła.
Opublikowano
właśnie u mnie jest wepchniety od 6-cio cylindrówki też do 260 ale ja musze mieć do 4-o cylindrówki więc mnie nie poratowałeś:) ale dzięki za propozycje i pomoc...nie wiem gdzie szukać tego zagara żeby sie nie "nadziać"..wezmę z allegro..a jaką mam pewność że on będzie działał... :?
Opublikowano

Jak kupujesz to sprzedający powinien wiedzieć z jakiego auta pochodzą.

Jeśli nie wie to podłączasz zegary i patrzysz czy obrotomierz dobrze wskazuje. Jeśli masz 4-cyl a włożysz zegary od 6-cyl to obrotomierz będzie zaniżał wskazania i tak np. zamiast 3tys pokaże 2tys, zamiast 6tys pokaże 4tys itd. Zmienia się to proporcjonalnie, tak że łatwo policzyć. Oczywiście to samo jest w drugą stronę, jeśli włożysz zegary od 4-cyl do 6-cyl - wtedy obrotomierz będzie zawyżał, czyli jeśli silnik ma 2tys obr/min to obrotomierz będzie pokazywał 3tys itd.

Tak jak napisałem wcześniej możesz kupić zegary od 6-cyl i je przeprogramować, ale nie jest to opłacalne (ok.100zł).

Opublikowano

Zadzwon do tegogoscia. Ostatnio kupilem u niego licznik do 4 cylindrowki i dziala bardzo dobrze. Gosc daje gwarancje ze jak nie bedzie dzialal to zwraca kase.

Widze ze na aukcji ma jakis licznik do 4 cylindrowki

Opublikowano
Hmmm... Kiedyś miałem taki problem, że wskażniki najpierw zaczęły opadać w trakcie jazdy a później zupełnie zdechły. Wymieniłem licznik i nic. W żadnym warsztacie nie potrafili mi pomóc. Postanowiłem więc sam podrzebać przy aucie. Odkryłem w etk gdzie jest czujnik prędkości(dyfer) i dokładnie go obejrzałem. Kabelki przy wtyczce trzymały się na ostatnim włosku. Lutownica załatwiła problem :mrgreen:

///M3T: 545KM 671Nm


Moje zabawki ;)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=26716

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.