Skocz do zawartości

525i wywala błędy DTC I kontroli trakcji


stivens_cch

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, odkąd kupiłem e60 to mam mały problem. Przy odpalaniu auta na desce wywala kontrolka DTC, a potem od kontroli trakcji i po chwili wszystko gaśnie, a sama kontrola trakcji działa lecz nie idzie jej wyłączyć guzikiem. Blad jaki odczytałem ista to 2F4F - prędkość jazdy wiarygodność. Szukałem po internetach od czego to może być, ale nie mogę znaleźć rozwiązania problemu. Pomożecie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pewnie trzeba by było odkręcić piastę żeby sprawdzić w jakim jest stanie ale to już trochę większa robota. Czujnik ABS dla sprawdzenia mógłbyś zamienić miejscami z tym z lewej strony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłeś z podłączonym komputerem i patrzyłeś na odczyty prędkości kół? Już nie pamiętam, ale prędkość pojazdu jest w kilku sterownikach. Najlepiej wg mnie przejrzeć co się dzieje podczas jazdy z wartościami, bo tak będziesz celował na oko. Może gdzieś znajdziesz, że prędkość różni się od pozostałych odczytów i będziesz miał odpowiedź. Ja nie widziałem takiego opisu do błędu, że to konkretnie ten czujnik prawy tył. Wątków jest parę o tym błędzie, np. anglojęzyczne, ale tam występuje w konfiguracji z innymi błędami.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem odczytać predkosci kół ale kiedy polacze się inpa na włączonym zapłonie to jest dobrze, a gdy tylko odpale auto to rozlacza mnie z tego menu i nie mogę odczytać podczas jazdy.


Te wątki o których mówisz - czytalem, ale tak jak mówisz, występowały tam też inne błędy itp. U mnie jest tylko ten jeden.


Chociaż wywala też błąd od aktywnego tempomatu kiedy przekrocze prędkość 100km/h. Poniżej tej prędkości tempomat działa. A kod błędu to D357 Brak komunikatu (ACC, 0x0AD), ale myślę że ma to związek właśnie z poprzednim błędem odnośnie prędkości pojazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem taki problem z INPĄ, że na włączonym zapłonie było ok a po odpaleniu gubił komunikację. Ponowna instalacja pomogła, coś było nie tak z programem. Myślę, że możesz dużo się dowiedzieć, jak poobserwujesz zachowanie odczytów, na ile jest stabilne, czy gdzieś ginie sygnał zależnie od prędkości, może jakieś wahania. Nie czuje się wielkim fachowcem w zakresie BMW, ale zasady z mojej codzienności (waga ciężka) są takie same. Sam kod błędu często tylko ogólnie Cię naprowadza na okolicę problemu, a dopiero odczyty, analiza danych, sygnałów daje Ci pełny obraz i sposób roziwązania problemu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
  • 9 miesięcy temu...
U mnie jest identyczny problem i pytanie, wymieniałeś na nowy (pewnie niemałe koszta) czy używkę (z używką wiadomo, chwilę pochodzi i problem może wrócić)? A może warto regenerować ten sterownik? Gdzieś widziałem ludzi, którzy się z tym ogłaszali, tylko pytanie czy warto?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.