Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam mały problem (jak każdy co tu pisze).

Mianowicie mam kopcenie = uszczelniacze zaworów.

Ale chciałem na początek sprawdzić odmę bez demontażu. Odkręciłem z dużym oporem korek wlewu oleju do silnika i niestety było słychać świst. Stwierdziłem, że to 100% odma.

W związku z tym kupiłem nową, żeby nie bawić się z naprawianiem starej.

Po założeniu nowej nic się nie zmieniło :mad2:

Teraz dowiaduję się, że ponoć jest jeszcze jedna odma pod/za kolektorem. Dokładnie nie wiem jak ona wygląda. Podobno jakieś korytko z uszczelką.



Pytanko: czy to może być przyczyną tego podciśnienia? Bo dojście jest słabe i trochę czasu mechanik musi stracić na demontaż. A nie chce znowu kupować niepotrzebnie.

Może jest jakieś inne odpowietrzenie?



Z góry dziękuję za podpowiedzi

Opublikowano

Z pośpiechu zapomniałem, że to nie ta grupa.

Dzięki za uwagę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.