Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy przerabiał ktoś z was temat odmy w 535d przedlift? Tak jak szukam to do 520d, 525d, 530d i 535d wydają się być takie same, różnią się tylko filterkiem filcowy/plastikowy.

Pytanie:

1. Czy się czymś różnią oprócz filterka? (bo do 535d występuje tylko ori z plastikowym filterkiem, a do innych pojemności jest pełno zamienników i opcja różnych filterków).

2. Dlaczego są dwa rodzaje filterków i który jest lepszy filcowy czy plastikowy?

Opublikowano
zdjąłem osłonę silnika i zerknąłem na swoją odmę... na obudowie mam nr 1 928 403 998... z googli wychodzi, że to od e46 320d :-D, czyli by się potwierdzała moja teoria, że od innych pojemności pasuje. Pozostaje tylko, zeby mi ktoś to jeszcze potwierdził i wytłumaczył różnice filterków?
Opublikowano
Hej. W starszych modelach tj. E39, E46, i pierwszych E60 w odmach były filcowe wkładki które się szybko zapychaly. Zwiększone przez to ciśnienie w skrzyni korbowej powodowało szybkie zużycie oleju, a brak oleju zatarcia nowych motorów na gwarancji. BMW aby zaoszczędzić sobie problemów zaczęło robić odmy bez wkładów filcowych. 535d e60 weszło do produkcji w 2005r dlatego nie znajdziesz do nich tych filcowych wkładów. Jeżeli taki masz to pamiętaj o wymianie przy każdej wymianie oleju. Ale czy są dostępne tego nie wiem. Który lepszy musisz rozsadzic sam.
Opublikowano
Czy przerabiał ktoś z was temat odmy w 535d przedlift? Tak jak szukam to do 520d, 525d, 530d i 535d wydają się być takie same, różnią się tylko filterkiem filcowy/plastikowy.

Pytanie:

1. Czy się czymś różnią oprócz filterka? (bo do 535d występuje tylko ori z plastikowym filterkiem, a do innych pojemności jest pełno zamienników i opcja różnych filterków).

2. Dlaczego są dwa rodzaje filterków i który jest lepszy filcowy czy plastikowy?

Sprawdź czy w ogóle powinieneś posiadać filtr filcowy lub separator, może powinien być sam odpowietrznik. Ja co prawda mam 530d i fabrycznie mam sam odpowietrznik.

852c2d3fdc685c61m.png
Opublikowano
Sorry mundek przeczytałeś, ale nie do końca. Kolega wie, że ma nie ori tylko od E46. Pyta o różnicę. Napisałem dlaczego fabryka nie montuje po 2004r wkładów filcowych. Teraz jego decyzja czy zmieni na ori, czy zostawi to co ktoś włożył. Ja bym wywalił ten filc, ale to jego auto, to co przeleci przez odme to pikuś w porównaniu ile przepuszcza oleju 2 turbiny na zimnym motorze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.