Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak są dobre opony i felgi i sprawny układ kierowniczy i zawieszenie nie ma potrzeby dowazac kół na aucie. Co innego jeśli są jakieś trefne nawet nowe opony felgi i wyżej wymienione rzeczy. Lub jakieś dystanse
Opublikowano
U mnie nówki opony vredestein sportrac 5, zimowe Uniroyal MS77, felgi proste. Zwykłe wyważanie wytrzymywało około tygodnia. Potem zaczynały się cyrki. Wszystko co mogłoby powodować wibracje wymienione na nowe a i tak wibracje występowały. Wyważanie kół na aucie pomogło. Od 2 lat mam spokój.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

mysle, ze warto to napisac. kto sledzi ten wpis wie, jak wygladala sprawa. wymienione pol samochodu a wibracje jak byly tak byly. dla swietego spokoju postanowilismy zrzucic nowiutkie oryginalne tarcze BMW, bo mimo ze zegar wskazywal na rozgrzanych tarczach mniej niz 0,02 to tylko z przednich tarcz mogly byc takie wibracje. i mimo, ze to niedorzeczne - zdjelismy tarcze BMW i zalozylismy nowiutenki komplet zamiennikow. caly problem jak reka odjal. zrobione na razie ok 100km testowych, rozne predkosci, rozne sily hamowania - zero jakiegokolwiek bicia na kierownicy. zobaczymy czy nie wroci...

tak wiec nie znaczy, ze zawsze cos co wydaje sie ok i powinno byc absolutnie bez zarzutu nie moze robic problemow. szkoda tylko, ze szukalismy gleboko a rozwiazanie przyszlo w najmniej oczekiwany sposob.

aha - oryginalne tarcze nie wskazuja zadnych oznak wadliwosci. zero przebarwien, zero widocznych nierownosci w wytarciu. problem nie jest w biciu osiowym. wada musi byc solidnie ukryta i prawdopodobnie tylko w 1 szt.


powodzenia tym co nadal walcza. ja nie licze ze w opisywanym aucie to juz koniec problemu. raczej czekam kiedy wroci ponownie.

Opublikowano

Cześć dodam coś od siebie bicie piast i tarcz przód i tył 0,01 E60 niestety producenci produkują z badziewnego materiału nawet ATE się krzywią co do bicia to może być jeszcze sworzeń wahacza a diagnozujemy tak koło do góry ma wisieć breszka pod koło i podnosimy koło łapa na sworzeń czujemy czy jest luz.

A u ciebie w E39 bicie przód tył 0,02

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.