Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mój problem to dławienie się rozgrzanego silnika. Po podłączeniu Inpy pokazuje błąd czujnika ciśnienia na pompie CR. A że tam nie ma czujnika tylko regulator, to sprawdziłem czujnik na listwie. W taki sposób że go odłączyłem i silnik chodzi normalnie. Jak myślicie?, wymieniać w ciemno ten czujnik?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wklej ten błąd.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Błąd " rail pressure"

Właśnie o to chodzi - czy jest błąd odczytanego ciśnienia, czy czujnika ciśnienia. Wklej ten błąd, tam jest też trochę danych pomocnych do diagnozy.

Opublikowano

Więc tak: zaryzykowałem i wymieniłem ten czujnik. Powodem mojego problemu było dławienie się ciepłego silnika. Teraz po wymianie wszystko wróciło do normy, ale podczas podłączania pod INPĘ, diagnosta stwierdził, że mam do roboty 3 wtryski. 1,3 i 4. Nagrałem film, proszę rzucić okiem.

W tle słychać też jak chodził mój silnik przed wymianą czujnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.