Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Pacjent : BMW E36 316i 1.6

Problem : Wskazówka temperatury jest zazwyczaj poniżej połowy. Śmigam po mieście, przykładowo 20km czasem 30 i wskazówka jest w takiej pozycji, czasami lekko wyżej ale zawsze brakuje równej połowy, tylko czasami bardzoo rzadko osiąga równą połowę.

Zrobiło się tak pod koniec zimy i do teraz tak trwa ten problem.

Pytanie czy ktoś się z tym spotkał.

Wiskoza wymieniona bo wcześniej była uszkodzona "spięta na stałe" - pracowała cały czas.

Podczas jazdy temperatura nie spada nawet gdy włączę ogrzewanie.

Będzie to jakiś problem z czujnikiem temperatury czy może błąd zegarów ? :)

Zdjęcie :

IMG4799jp_qshesea.jpg

Opublikowano

Też tak miałem to jest termostat.

Po wymianie wskazówka idzie do połowy i stoi i tak w bmw ma być. :-) -:)

Natomiast u mnie, nie stoi idealnie na kresce tylko, w moim przypadku 1mm za połową.

Już było o tym na forum czasami stoją też 1mm przed, to chyba kwestia kalibracji lub pod jakim kątem patrzysz.

W każdym razie jak złapie temperaturę to ma być w połowie, w żadnym razie żadnych odchyleń góra/dół, jeżeli są odchylenia to termostat do wymiany.

Pozdro

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Niestety porada nie okazała się trafna.

Wymieniłem termostat na oryginalny BEHR i niestety nadal ten sam problem.

Dodatkowo zauważyłem, że ciśnienie wypychało delikatnie płyn przez korek wlewu i płyn wyciekał spod korka i delikatnie czasami kapał, ubywało płynu.

Po wymianie termostatu wskazówka nadal w tej pozycji, jak już dłogoo pochodzi to delikatnie wyżej ale nadal brakuje do połowy.

Silnik po dotknięciu jest bardzoo gorący a termostat tak jakby się nie otwiera ... wąż dolny jest ledwo ciepły i chłodnica zazwyczaj zimna, czasami chłodnica robi się gorąca ale tylko jej górna część, w połowie i na dole chłodnica jest całkowicie zimna, co dziwne wskazówka temperatury nadal nie osiąga pełnej połowy mimo, że silnik gorący i nawet jak stoję i trzymam go nawet na 4 tyś obrotów.

Odpowietrzałem go już na milion sposobów, i to nic nie daje. Wskazówka nadal poniżej połowy o milimetr i termostat jakby się nie otwiera a silnik gorący, czasami tylko gorąca góra chłodnicy.

Jakieś porady Panowie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.