Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

bylem dzisiaj u elektryka podpioł autko pod kompa i wywaliło czujnik położenia walu korbowego i walków rozrządu (straciła moc, dużo mocy) ku mojemu jak i elektryka zdziwieniu po zapytaniu się go gdzie jest dokładnie czujnik położenia walu korbowego powiedział ze jest z przodu chciał pokazać ale mu nie wyszło bo czujnika tam nie ma :lol: nawet te kolo gdzie powinien byc czujnik powinny być zęby a ich nie ma jest gładkie okazało się ze czujnik jest z tylu silnika, silnik to m52b28 na pojedynczym vanosie.. elektryk mówił ze to bardzo rzadki silnik w e36 czy ktos cos wie o tym silniku i jak zamówić ten czujnik bo elektryk mówił ze jest inny w porównaniu jak by był z przodu

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Rozwinę temat na początku podejrzany brakiem mocy był vanos ( chrobotanie z plastikowej pokrywy i odczuwalny przyrost mocy powyżej 3500rpm) okazało się ze za chrobotaniem stała pompa wody. Co do przyrostu mocy powyżej 3500rpm okazały się złe i wypalone świece ( jedna elektroda masowa) założyłem NGK BKR 6 EK i teraz moc jest od początku ale i tak jeszcze troszkę koników brakuje. Wczoraj bylem ponownie na kompie i to samo błąd czujnika wału korbowego i wałków rozrządu i tu moje pytanie co wymienić bo z tego co wiem to z uszkodzonym czujnikiem walu korbowego raczej by nie odpaliła.. A teraz szczegółowe objawy: brak mocy, gdy schodzi z obrotów na biegu przeważnie przy 2000rpm strzały z tłumika, na biegu jałowym przez 2-4 sek. falowanie obrotów czasami gaśnie, duuuuże spalanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.