Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam około pótoraroczny akumulator i od pwenego czasu szybko pojawia mi się ikonka akumulatora i komunikat o wyładowaniu akumulatora. Z rozruchem żadnych problemów, nawet w zimie przy - 20. Zastanawia mnie, czy jest to wina akumulatora, czy klemy IBS?

Może ktoś na podstawie ekranów z INPY coś podpowiedzieć?

https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/57000830_392438238007469_1105182719773507584_n.jpg?_nc_cat=107&_nc_ht=scontent-frt3-2.xx&oh=6ccdfb6f878c30d17dd51428e3fa165a&oe=5D4BCAE7

https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/57251284_301736017164659_8922851555950985216_n.jpg?_nc_cat=107&_nc_ht=scontent-frt3-2.xx&oh=fe1dc3e6f800b9cbfddcb3952ad5b048&oe=5D4486CA

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zmiana akumulatora zarejestrowana? Prawidłowa pojemność zakodowana? Prawidłowe ogniwo zakodowane?

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
Tak, wymiana potwierdzona, bateria o tej samej pojemności. Teraz mam AGM. Jesli tamten nie był AGM, to może być problemem? Nie mam nr ze starego. Tego jaki był w INPie nie sprawdzę, z tego co wiem. Trzeba chyba NCS?, którego jeszcze nie uzywałem niestety.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Należy sprawdzić jakie ogniwo masz w CASie i ewentualnie zmienić to. Szkoda akumulatora.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.