Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!


Na forum jestem nowy i od razu zaczynam z mocnym tematem.

Mianowicie kupiłem nie dawno BMW 116i w którym coś "klekotało", jak się później okazało jest to obrócona panewka.

I stąd moje pytanie czy w danym silniku można poddać wał i korbowód szlifowaniu?


Dodam, że zarówno używane wały jak i silniki (N43B16) w tym modelu są bardzo trudno dostępne.

Więc może jest opcja włożenia silnika o innych oznaczeniach bez jakichś większych przeróbek.


Za wszelkie rady wielkie dzięki.

Opublikowano

Więc szlif wału i korbowodów jest jednak możliwy w tym modelu.


I wystarczy tylko szlif wału i korbowodów, a później dorobienie panewek pod wymiar?

No i oczywiście znalezienie przyczyny obrócenia wału.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.