Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, od niedawna mam problem z układem kierowniczym. Gdy silnik się rozgrzeje kierownica zaczyna popiskiwać i popierdywać. Występuje tylko ten dźwięk i lekkie uczucie przycierania na kierownicy. Nic nie przeskakuje. Nasmarowane zostało połączenie przy maglownicy, w okolicy pedałów. Niestety nie za wiele to dało. Poniżej link do filmiku.

Ktoś się spotkał z takim problemem?


  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spróbuj przesmarować styk kolumny z plastikową obudową nad kolanami.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Zdjąłem kierownicę i taśmę. Mam dostęp tylko do łożyska kulkowego. Wszystko inne jest zabudowane i nie widzę co mógłbym jeszcze nasmarowac. Taśma chodzi luźniutko, łożysko nasmarowane i nic. Dokładnie jak było. Im cieplej tym gorzej. Dzisiaj dźwięk jest nie do zniesienia po przejechaniu 200 km...
Opublikowano
Posmaruj najlepiej smarem teflonowym w sprayu miejsce gdzie kolumna kierownicza wchodzi w przekładnię. Dostęp kiepski bo trzeba zdjąć lewe koło i trochę się pogimnastykować ale się da. U mnie pomogło. Kwiczała kierownica i ciężko zaczęła się kręcić do tego stopnia aż wywaliło błąd elektrycznej przekładni kierowniczej. Prawie rok od przesmarowania jest spokój.
Opublikowano
Niestety wszystko co jest w miare w zasięgu zostało nasmarowane i dalej to samo. Pozostają krzyżaki i sama maglownica. Nietety dostęp do listwy jest bardzo ciężki więc na razie nie udało się jej nasmarować...
Opublikowano
Kiedys mialem tak w e92 i smarowanie od str kabiny nie pomagało . Dopiero od strony silnika pomogło. Na łączeniu z grodzią.
  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.