Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Może napisze z góry - moja wiedza na temat mechaniki i budowy silnika jest raczej mała ( stąd ten post ) - więc za głupotę posta przerpaszam

Pisze bo mam nietypowy problem otóż w mojej BMW E46 nie można WYJĄĆ pompy wody. Temat może prozaiczny bo co jest trudnego w wymienieniu tej części, ale ja i mój mechanik walczymy z tym tematem od dwóch dni, próbowaliśmy podważyć, stukać młotkiem z zerowym efektem, pompa była pryskana WD-40 na szczelinach żeby coś może puściło z zerowym efektem... Nie chcemy walić na upartego żeby nie zniszczyć bloku silnika. Budowa tej pompy jest prosta więc tym bardziej nie wiem czy coś mogło "utkwić" w środku. Czy ktoś z Was spotkał się może z takim problemem ? Jeśli tak to co było przyczyną ? Ktoś ma w ogóle jakiś pomysł jak sobie z nim poradzić ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jedyne co mi przychodzi na myśl że ktoś złożył to na klej

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może pochwaliłbyś się jakiego silnika to dotyczy? :roll: poza tym przeczytaj regulamin dotyczący tytułowania postów i dostosuj się do niego.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.