Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A widziałeś rowek w obudowie termostatu? Jakim cudem przy prawidłowym montażu ona miała by wyjść? Predzej węże pekną lub wywali zbiorniczek. Rowek plus uszczelka dociska obudowę do bloku na, równo. Obudowa skręconą na 4 śruby i nie ma bata by ona wyszła.


I skąd liście w kanałach wodnych?

 

"liść" to przenośnia umówiony znak-sygnał , może to być drobny żwir , gałąź np. to co poprzedni właściciel lub mechanik ma pod ręką . :wink:

Opublikowano

Witam

Wtrącę swoje trzy grosze miałem bardzo podobne objawy w moim M54B22 LPG także były problemy z przełączeniem na LPG (układ się zapowietrzał) wycieki z rozszczelnionej chłodnicy wyciek na kolanku przy reduktorze gazu wycieki na powrocie płynu do chłodnicy. Jedynie temperatura była w miarę w normie. Za wszystkie objawy odpowiedzialna była uszczelka pod głowicą. Po jej wymianie (aktualnie zrobiłem jakieś 4tys. km.) wszystkie te problemy ustały. W układzie nawet na rozgrzanym silniku ciśnienie nie jest wysokie stan płynu niezmienny wcześniej po odkręceniu korka płyn wyciekał sprawdź czy tak masz.

Auto teraz sprawuje się o niebo lepiej. Jak znajdę trochę wolnego czasu mam zamiar zrobić krótki instruktarz z mojej garażowej naprawy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.