Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

prosze o pomoc. nie moge odpalic mojej beemki na zimno. jak zdejme wtyk z przepływomierza to pali ok.po rozgrzaniu wszystko gra i pali ok.

nie falują obroty, auto po odpaleniu chodzi malina. rocznik 94.dzieki

Opublikowano

czy nikt nie wie jak mi pomóc :mad2: ???

chociaż mała wskazówka :modlitwa:

Opublikowano
dzieki!!! sprawdze, kompa juz resetowwałem i nic to nie zmieniło jeszcze sprawdze ta przepływke pozdrawiam papa
Opublikowano

To ja :P

Jak by mial zamknieta klapke przeplywki,to odlaczenie przy szczelnym dolocie by nie pomoglo.

Na moj rozum,to komputer ma problemy z odczytaniem wskazan przeplywki i jednoczesnie nie moze wejsc w tryb awaryjny.

pozdrawiam

Opublikowano
wszystko sprawdziłem. była dziura w gumie na dolocie-zakleiłem i dalej nic.przepływka działa. komp zresetowany. złapała za 12razem. ale ma strasznie niskie obroty(ok600-700)i ciezko sie zbiera. doradźcie co dalej. kumpel mi mówił że może silnik krokowy. ale jakoś nie chce mi sie wierzyć.pomocy.
Opublikowano

Noto jeszcze zostal czujnik temperatury silnika.

Jest w glowicy.

Nie wiem jaki masz typ silnika/pewnie M 43/ i powinno byc w tym samym miejscu.wtyczka kolor niebieski.Sprawdz czy nie wypadla i sprawdz sam czujnik.

pozdrawiam

Opublikowano
dzieki. sprawdze. ale jak nie pomoże to chyba pojade na komputer . gdyby cos jeszcze ci przyszło do głowy to daj znać.pozdawiam pa,
Opublikowano

Przyszlo mi :P

Jak krecisz rozrusznikiem sprawdz,czy w tym momencie jest iskra.

Bo byc moze masz skopana kostke stacyjki.

mozesz w czasie krecenia rowniez gwaltownie puscic kluczyk,bo jezeli jest tak jak mysle ,to powinien zagadac.

na razie :P

Opublikowano
sprawdziłemten czujniktemperatury i jest ok.co do kostki to nie mam pojęciajak ją dokładnie sprawdzićspróbuje tak jak opisałeś i zobaczymy.wielkie dzieki. tak przy okazji jakie powinna mieć obroty na zimnym silniku?narka.
Opublikowano
próbowałem jak pisałeś. iskra jest podczas kręcenia. tylko świece są całkiem suche jakby nie było paliwa. czy to może być zawór startowy? dzięki za pomoc. narka.
Opublikowano

o kurcze- o jaki zawór startowy Ci chodzi??? :shock:

w jaki sposób sprawdziłeś czujnik temperatury???? powinno się wykonać pomiar omomierzem.....w przypadku wypadnięcia tego czujnika komputer bierze wartość zastępczą z pamięci ROM wynoszącą 80 st C.

pozdrawiam

Opublikowano
elektryk sprawdzał mi czujnik temperatury i to właśnie on mi powiedział o tym zaworze. może to du... a nie elektryk. nie wiem co mam robić. chyba już tylko komputerowa diagnostyka. pozdrawiam.
Opublikowano

ja to wogóle nie wiem oczym on mówił. teraz wróciłem z przejażdżki autem. i o dziwo :shock: temperatura silnika nie podniosła sie ani o stopień(wg. wskaźnika) tylko na postoju pokazała 90 stopni. w czasie jazdy znowu spadła do niebieskiego pola. czy tak ma być? wcześniej tak nie było.

dzieki za dotychczasową pomoc. może jeszcze jakieś sugestie? pozdrawiam.

Opublikowano

hej

no kolego nie myl czujnika temperatury silnika z czujnikiem temperatury cieczy chłodzącej.... :) ...swoją drogą to dziwne, że temperatura spadła do niebieskiego pola- ile czasu silnik pracował w tym momencie?

pzdr

Opublikowano

Cześć

Jak dla mnie to na 99% uszkodzony czujnik cieczy chłodzącej bo nawet przy sprawnym wisco nie da rady zejść do takiego poziomu....

pzdr

Opublikowano

dzieki. mieliście racje w sprawie czujników oba i ten od cieczy i ten od silnika oraz termostat były zepsute podawały nieprawdziwe dane. dzięki za pomoc. pozdrawiam i na razie.

cześć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.